امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بیست و نهمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)بیست و نهمین (29)جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز یک شنبه مورخ 19/9/96 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر ، دستور کار جلسه را مطرح فرمودند :
*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 29:
*در ابتدا با دعوت و هماهنگی جناب آقای دکتر غیور ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد در جلسه رسمی شورا ساعت 30/16 حضور بهم رساندند و پیرامون مسائل بهداشت و درمان شهر به بحث و تبادل نظر پرداختند که خلاصه ای از صحبت های به شرح ذیل می باشد :
آقای دکتر غیور اشاره نمودند که تأکید شبکه بهداشت به پیشگیری می باشد و سیاست کلی شبکه بهداشت اطلاع رسانی مسائل بهداشتی و آگاهی رسانی در حوزه سلامت می باشد و گسترش برنامه غربالگری با یارانه دولتی و اقدامات این شبکه در حال انجام است .. همچنین در خصوص روند ساخت پروژه های بهداشت و درمان یزدانشهر ، امیر آباد ، ویلاشهر جلال آباد ، نهضت آباد و گلدشت به شورا گزارش ارائه نمودند و نقش خیرین را در این امر یادآور شدند .

دکتر غیور پیرامون پاره ای مشکلات پیش روی گسترش مراکز درمانی به شورا توضیحاتی دادند و در خصوص املاک وقفی و پروژه هایی که در محدوده شهر نجف آباد مسائل اداری پیدا نموده اند بحث و تبادل نظر نمودند و مقرر گردید لیستی از اموال وقفی و املاک در اختیار شبکه بهداشت تهیه شود و با حضور نمایندگانی از شبکه بهداشت ، شورا و شهرداری جلسه ای برای میزان در مسیر این املاک برگزار و مسائل پیش رو حل گردد . جناب آقای مهندس گودرزی ریاست شورا در خصوص اینکه نجف آباد به عنوان قطب بهداشت و درمان غرب استان مطرح است خواستار توجه ویژه از سوی مسئولین به نجف آباد شده طبق اظهارات دکتر غیور مراکز بهداشتی و بیمارستانی نجف آباد به تمام شهرهای غرب استان سرویس دهی می نماید ولی امکانات اورژانسی شهر محدود و پاسخگوی نیاز نمی باشد و در نهایت مقرر گردید شبکه بهداشت و درمان تقویم روزهای مناسبتی مربوط به بهداشت و درمان را به شهرداری ارسال تا سازمان رفاهی تفریحی جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اقدام لازم بعمل آورد .

همچنین مقرر گردید کارگروهی جهت تشکیل و احداث شهرک سلامت تشکیل و با کمک شورا ، شهرداری و اداره بهداشت و درمان پیگیری احداث شهرک مذکور و انتقال مطب پزشکان را به این شهرک بعمل آورد .
*طبق پیشنهاد جناب آقای پوراسماعیلی عضو محترم شورای اسلامی شهر پیرامون تشکیل جلسه ای با عوامل متروی اصفهان مقرر گردید هماهنگی لازم جهت برگزاری جلسه ای با آن سازمان توسط شهرداری صورت پذیرد.
*نامه شماره 3658/96 مورخ 19/9/96 شهرداری موضوع تأمین اعتبار المان میدان ورودی غرب نجف آباد مطرح که پس از بحث و بررسی مقرر گردید نماینده مطلع شهرداری جهت پاره ای توضیحات درجلسه شورا حضور بهم رسانند .
* مقرر گردید ضوابط طرح تفضیلی و جامع در سایت بارگزاری و در دسترس عموم قرار گیرد .
*طرح پیشنهادی نیم روز با مردم در محلات 5 گانه شهرداری نجف آباد که توسط جناب آقای طرقی ارائه گردید مورد بررسی قرار گرفت که مقرر گردید بصورت آزمایشی در یکی از محلات فعلاً اجرا گردد تا درخصوص ادامه کار تصمیم گیری گردد .
سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مطرح و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:

1-نامه شماره 53432/96 مورخ 19/9/96 شهرداری ( به شماره 3519/96 مورخ 19/9/96 دبیرخانه شورا ) منضم به تصویر کروکی موقعیت محل قسمتی از پلاک ثبتی 388و387 قطعه 6 نجف آباد بخش 11 ثبت اصفهان به شماره کامپیوتری 1051402 به نشانی بلوار فجر متعلق به خانم ......و شریک نظر به اینکه شهرداری حسب توافقنامه شماره 51842 مورخ 9/9/96 درخصوص میزان در مسیر با ماالکین فوق به توافق رسیده که به شرح ذیل منعکس است : مختصات ملک 535492:x 3611984:y
شمالاً بطول 11 متر به پلاک ، شرقاً بطول 11/25 متر به پلاک ، جنوباً بطول 11متر به گذر ، غرباً بطول 11/25 متر به پلاک . مساحت کل پلاک به استناد گزارش واحد شهرسازی 25/276 متر مربع که مقدار 55/81 متر مربع عرصه در مسیر بلوار فجر و 70/194 مترمربع باقیمانده دارد . مقرر گردید به ازاء واگذاری آزادسازی و تحویل زمین واقع در مسیر و انتقال میزان در مسیر در یکی از دفاتر اسناد رسمی و پرداخت مبلغ 000/000/400 ( چهارصد میلیون) ریال به حساب شهرداری منطقه با توجه به تخفیف مصوب ، متقابلاً شهرداری نسبت به صدور مجوز یک واحد انباری تجاری به میزان 80 مترمربع در زیرزمین ، یک واحد تجاری به میزان 80 متر مربع در طبقه همکف ، یک واحد پارکینگ به میزان 20 متر مربع در طبقه همکف و یک واحد مسکونی به میزان 16/141 متر مربع در طبقه همکف اول روی باقیمانده پلاک حسب ضوابط و مقررات شهرسازی اقدام نماید. ضمناً رعایت کلیه حقوق مکتسبه ارتفاقی و احتمالی برای پلاکهای مجاور بعهده مالکین می باشد. مطرح که پس از بحث و بررسی برابر بند 14 ماده 80 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهر مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.
ختم جلسه: جلسه ساعت 19 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.