امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مهدی فاضل معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری اظهار داشت:

تکمیل تدریجی رینگ جنوبی شهر

تکمیل تدریجی رینگ جنوبی شهر
معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف آباد گفت: پس از بهره برداری از بلوار فجر که به نوعی بخش پایانی رینگ ترافیکی شمال شهر محسوب می شود، طی ماه های اخیر فازهای بعدی پروژه دو بانده کردن خیابان شهداء کلید خورده که با تکمیل آن رینگ ترافیکی جنوب شهر هم زیر بار ترافیک خواهد رفت.


مهندس مهدی فاضل در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری اظهار داشت:در حال حاضر پیمانکار مربوطه در حال ساماندهی و تعریض خیابان شهدا حد فاصل تقاطع آیت تا چهار راه امام موسی کاظم به طول بیش از ۵۰۰متر و عرض بیست و پنج متر به صورت دو باند رفت و برگشت می باشد.
فاضل ادامه داد: در طرح دو باند ۸متری ویژه تردد وسایل نقلیه در نظر گرفته شده و در هر سمت دو و نیم متر به عنوان پیاده رو و یک و نیم متر نیز به صورت جوی و جدول اجرا می شود. در وسط این دو باند هم یک رفیوژ ۱متری در نظر گرفته شده است.

ایمن سازی تردد دانش آموزان
معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف آباد خاطر نشان کرد: با توجه به وجود چندین مدرسه در این محدوده، دوبانده کردن و ساماندهی خیابان شهداء علاوه بر تسهیل تردد خودروهای عبوری و عابران پیاده، امکان بیشتری برای تردد ایمن دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی فراهم خواهد کرد.
مهدی فاضل از وضعیت نامناسب پیاده روهای موجود در این مسیر تا قبل از ساماندهی سخن گفت و ادامه داد: در جوی های شمالی و جنوبی خیابان که نقش تاثیر گذاری در دفع روان آب های سطحی منطقه خواهند داشت، کاشت درختان مختلف نیز در نظر گرفته شده است.
فاضل گفت: طی این پروژه نزدیک به ۲هزار متر طول جدول گذاری و بیش از ۵۰۰متر مکعب بلوک چینی انجام می شود و همزمان ادامه خیابان شهدا از تقاطع آیت به سمت محور تفریحی بیشه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

طی طراحی صورت گرفته برای رینگ ترافیکی جنوب شهر، خیابان شهدا به محور بیشه و در ادامه به بلوار ظفر در منطقه چهار متصل شده و در نهایت این مسیر به بلوار پرستار در کمربندی شهر متصل می گردد.

از سمت دیگر نیز شهروندان می توانند از خیابان دلگشا وارد بلوار ولیعصر و شهید حججی شده و با طی مسیر در خیابان ۱۵خرداد جنوبی خود را به چهار راه امام موسی کاظم و خیابان شهدا برسانند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.