امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سی و ششمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد یک شنبه (24/10/1396)

سی و ششمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

  •  پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص) سی و ششمین(36)جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز یک شنبه مورخ 24/10/96 ساعت 16با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. س جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر دستور کار جلسه را مطرح فرمودند :

*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 36:

* درابتدا کمیسیون فرهنگی شورا تشکیل و لوایح مربوط به این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت .


 

سپس با دعوت و هماهنگی قبلی تعدادی از اعضاء کانون مداحان در جلسه رسمی شورا حضور بهم رساندند . ایشان عنوان نمودند که کانون مداحان بیش از چهارصد مداح در سطح شهرستان دارد که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند و 3 مورد از شورا درخواست نمودند :

1) شورای اسلامی شهر در بودجه فرهنگی ، کانون مداحان را در نظر بگیرد 2) مکانی را برای تأسیس دفتر کانون در سطح شهر در نظر بگیرند 3) تخصیص مکانی در کنار واحد متوفیات شهرداری در گلزار شهداء برای کانون که در نهایت مقرر گردید برای رسیدگی به درخواستهای کانون مذکور جلسه ای با هیأت امناء گلزار شهداء حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه محترم یزدانشهر و سازمان رفاهی تفریحی برگزار گردد و مواردی همچون مکانهایی برای برگزاری کلاسها ، ساماندهی دعوت از مداحان و ... انجام شود .

* در ادامه جلسه با دعوت و هماهنگی قبلی جناب آقای مغزی قائم مقام و معاونت محترم اداری مالی شهرداری به همراه جناب آقای عزیز خانی مدیر محترم شهرداری منطقه 3 در جلسه رسمی شورا حضور بهم رساندند و پرونده تعدادی از شهروندان ویلاشهر در جلسه مطرح گردید . سپس جناب آقای مغزی به توضیحاتی درخصوص میدان میوه و تره بار و جابه جایی غرفه داران پرداختند که مقرر گردید جناب آقایان مهندس گودرزی ، مهندس پزشکی و منتظری بعنوان نمایندگان این شورا در جلسه ای که در محل فرمانداری پیرامون این موضوع تشکیل می گردد حضور بهم رسانند .

*لوایح شماره 61268/96 مورخ 24/10/96 و 61285/96 مورخ 24/10/96 مربوط به بودجه غیر نقدی 97 و بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری مربوط که مقرر گردید در کمیسیون های فرهنگی ، فنی و بودجه شورا مورد بررسی قرار گیرند .

*مقرر گردید جهت بررسی پرونده هایی که مسیر رسیدگی آنها به مشکل برخورده است ، کمیته ای به ریاست جناب آقای مهندس پزشکی تشکیل و جناب آقایان مهندس ابوترابی ، آسیابانی و پور اسماعیلی اعضاء آن کمیته خواهند بود و به فراخور پرونده مربوطه افراد ذیربط دعوت گردند .

*درخواست آقای ..... به شماره 3917/96 مورخ 17/10/96 دبیرخانه شورا مطرح که مقرر گردید جناب آقای طرقی عضو محترم شورا مسئله ایشان را پیگیری نمایند .

سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مطرح و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:

1-نامه شماره 61249/96 مورخ 24/10/96 شهرداری ( به شماره 4016/96 مورخ 24/10/96دبیرخانه شورا ) منضم به تصویر صورتجلسه شماره 60722 مورخ 21/10/96 فیما بین شهرداری و اداره آبفا شهرستان نجف آباد با موضوع تعامل و همکاری درخصوص مساعدت در جهت صدور مجوز حفاری شبکه گذاری در معابر خاکی و آسفالت واقع درمحدوده پلیس راه نجف آباد به شرح ذیل منعکس است .

پیرو درخواست شماره 807 مورخ 7/8/96 اداره آبفا شهرستان نجف آباد جهت صدور مجوز حفاری شبکه گذاری در معابر آسفالت و خاکی واقع در محدوده پلیس راه نجف آباد مقرر گردید در راستای تعامل فی مابین شهرداری و اداره آبفا جهت مساعدت در این خصوص شهرداری نسبت به صدور مجوز حفاری شبکه طولی اقدام نماید ، لیکن اداره آبفا متعهد می گردد که به هیچ عنوان نسبت به نصب انشعاب آب واحدهای ذکر شده تا زمان اخذ مجوز از شهرداری اقدام ننماید .

همچنین اداره آبفا جهت نصب انشعابات هر کارگاه بصورت جداگانه از شهرداری استعلام نماید . و مشترکین نیز هنگام خرید انشعاب ، نسبت به تسویه هرگونه بدهی خود با شهرداری اقدام نمایند . لازم بذکر است ترمیم ترانشه های اجرا شبکه و نصب انشعابات بعهده مشترکین بوده و هیچگونه ادعایی مبنی بر انجام روکش یا ترمیم آسفالت توسط شهرداری نخواهد داشت . مطرح که پس از بحث و بررسی صورتجلسه مذکور باستناد بندهای 4 و 8 از ماده 80 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 مجلس محترم شورای اسلامی و اصلاحات بعدی مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

ختم جلسه: جلسه ساعت 30/19 ذکر صلوات برمحمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.