امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ادامه «به سبک بهشت» به صورت تخصصی

ادامه «به سبک بهشت» به صورت تخصصی
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت: به دنبال برگزاری جشن زندگی به مناسبت برگزاری یکصد و دهمین نشست از مجموعه جلسات زندگی به سبک بهشت که بسیاری از کارشناسان آن را در سطح کشور کم نظیر دانسته اند، این برنامه از هفته جاری در قالب مجموعه جلسات «با هم» با شعار «با هم زندگی بهتر بسازیم» به صورت تخصصی برای اقشار مختلف شهروندان ادامه پیدا خواهد کرد.


محمد مهدی فردوسی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به اجرای جشن زندگی توسط نجم الدین شریعتی و حضور پنج نفر از اساتید شاخص جلسات زندگی به سبک بهشت بیان داشت: مجموعه جلسات «با هم» که به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد را می توان به نوعی مخفف باشگاه همسران دانست و طی آن ارائه مباحث آموزشی با ویژه برنامه های تفریحی و شاد، سخنرانی و یادگیری بازی های خانوادگی همراه خواهد بود.


فردوسی با تشکر از همکاری مدیریت شهرداری و مجموعه شورای شهر، ارگان های دولتی، مجموعه های مردم نهاد، مراکز فرهنگی و بخش خصوصی در اجرای هر چه بهتر مجموعه برنامه های زندگی به سبک بهشت خاطر نشان کرد: به زودی باشگاه دختران آفتاب نیز فعالیت خود را در همین خصوص شروع خواهد کرد و همانند مجموعه جلسات زندگی به سبک بهشت، کلیپ های مربوط به این برنامه ها نیز در فضای مجازی منتشر می شود.

برپایی دو ماهه اولین چادر سیرک در نجف آباد
فردوسی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون دیگر برنامه های شاد و مفرح در نظر گرفته شده در ایام پایان سال جاری گفت: برای اولین بار در نجف آباد سیرک خلیج فارس اقدام به برپایی چادر ویژه سیرک در کنار پارک کوهستان کرده و برای شصت شب ویژه برنامه های مختلف خود را اجرا خواهد کرد.


وی سیرک های قبلی برگزار شده در نجف آباد را محدود به سالن های سرپوشیده دانست و اظهار داشت: در این سیرک که هر شب از ساعت نوزده تا بیست و یک اجرای برنامه دارد، از حیوانات کمترین استفاده ممکن به عمل آمده و با توجه به استقبال بسیار خوب شهروندان به احتمال زیاد، فعالیت آن تا ایام نوروز تمدید خواهد شد.

میزبانی زورخانه شهداء از ویژه برنامه های مختلف
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری با اشاره به آغاز به ساخت، تکمیل و بهره برداری از زورخانه شهداء توسط شهرداری در پارک لاله بیان داشت: این مجموعه که گنجایش حضور بیش از دویست تماشاگر را دارد، هر هفته برنامه های متنوعی را به مناسبت های مختلف با حضور ورزشکاران شهر و دیگر شهرستان های استان برگزار می کند که این موضوع با استقبال بسیار خوب شهروندان نیز مواجه شده است.


محمد مهدی فردوسی از اجرای برنامه به مناسبت آغاز دهه فجر و حضور باستانی کاران خمینی شهر و زرین شهر در کنار برخی مساجد سطح شهر به عنوان بخشی از عملکرد ماه های اخیر زورخانه شهدا نام برد و گفت: به مناسبت بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب و پنجم اسفند ماه روز نجف آباد نیز ویژه برنامه هایی در این مکان تدارک دیده شده است.

آماده افتتاح شدن اولین پارک ترافیک نجف آباد
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد از آماده افتتاح شدن و به بهره برداری رسیدن اولین پارک ترافیک نجف آباد ویژه آموزش به کودکان در محل باغ بانوان این شهر خبر داد و اذعان داشت: در این مجموعه که بیش از ۲هزار متر مربع مساحت دارد، بخشی از فضای ترافیکی شهر شامل خیابان، چراغ عابر پیاده و علائم ترافیکی شبیه سازی شده و دانش آموزان در کنار مربیان خود امکان آموزش مسائل ترافیکی را خواهند داشت.


محمد مهدی فردوسی با اشاره به اجرای نقاشی های ترافیکی در دیوارهای نزدیک به این پارک گفت: تا قبل از این مدارس و مهدهای کودک شهرستان برای استفاده از چنین امکاناتی مجبور بودند هزینه و اتلاف وقت تردد به اصفهان را متحمل شوند ولی با اجرای این پروژه حتی امکان ارائه خدمات به شهرهای غرب استان نیز فراهم شده است.
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد از افتتاح اولین پارک ترافیک نجف آباد ویژه آموزش به کودکان در محل باغ بانوان این شهر خبر داد و اذعان داشت: در این مجموعه که بیش از ۲هزار متر مربع مساحت دارد، بخشی از فضای ترافیکی شهر شامل خیابان، چراغ عابر پیاده و علائم ترافیکی شبیه سازی شده و دانش آموزان در کنار مربیان خود امکان آموزش مسائل ترافیکی را خواهند داشت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.