امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

خودنمایی تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی

خودنمایی تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی
شهردار نجف آباد گفت: در حال حاضر پروژه های عمرانی متعددی در سطح مناطق پنج گانه شهر نجف آباد به پایان رسیده و یا آخرین مراحل تکمیل خود را می گذرانند و در خصوص برخی نیز شاهد اتمام اولین فاز هستیم.


مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری زمان آغاز عملیات اجرایی این طرح ها را مربوط به یک الی دو سال گذشته دانست و بیان داشت: از شاخص ترین این طرح ها می توان به تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی با هزینه ۱۲میلیارد تومان اشاره کرد که با انجام اقداماتی همچون ۱۷۵هزار متر مکعب خاکبرداری، بیش از هزار تن آرماتور بندی، ده هزار و هفتصد تن بتن ریزی و ۶۵۰هزار متر مربع آسفالت طی ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.


منتظری طول این پروژه کم نظیر را نزدیک به ۱۳۷۰متر دانست و ادامه داد: برای تکمیل این تقاطع اقدامات متعددی همچون ۳۵۰ مورد شمع کوبی، اجرای ۲۲۰۰ متر مربع تابلیه، ۱۹هزار متر مربع اساس و زیراساس، پیش بینی بیست و سه هزار متر مربع فضای سبز و چندین مورد جابه جایی تاسیسات زیرساختی انجام شده است.
بهره برداری از سومین فاز پایانه نجف آباد
شهردار نجف آباد همچنین از بهره برداری از ساختمان حمل و نقل عمومی به عنوان سومین فاز پایانه مسافربری نجف آباد در هفته های آینده خبر داد و گفت: این پروژه با چهار هزار و پانصد متر مربع زیربنا در پنج طبقه ساخته شده و در مجموع نزدیک به ۷میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی دفتر مقام معظم رهبری و منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.


مهندس منتظری از ادامه سیاست شهرداری در خصوص تکمیل رینگ های ترافیکی شهر سخن گفت و اظهار داشت: در همین راستا عملیات تعریض و ساماندهی خیابان شهدا حدفاصل ۱۵خرداد تا آیت به طول پانصد و عرض ۲۵متر با هزینه یک و نیم میلیارد تومانی عملیاتی شده و طی آن اقداماتی مانند سه هزار متر جدول گذاری، سیصد و چهل متر مکعب بلوک چینی و تکمیل سیستم روشنایی انجام گرفته است.
شهردار نجف آباد از احداث بلوار بسیج منطقه پنج به مساحت ۷هزار متر مربع و هزینه سیصد میلیون تومانی به عنوان دیگر اقدام عمرانی ماه های اخیر نام برد و بیان داشت: احداث خیابان محدوده چهارشنبه بازار قدیم در همین منطقه با مساحت ۲۳هزار متر مربع و هزینه ۱میلیارد تومانی که با اقداماتی همچون ۲۶۰۰متر جدول گذاری و بیش از هشتصد متر اجرای جوی در کنار اجرای تقاطع شریعتی و خاقانی با هزینه ششصد میلیون تومان از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.
ادامه اولین فاز بزرگترین کشتارگاه غرب استان
شهردار نجف آباد گفت: اولین فاز احداث کشتارگاه صنعتی نجف آباد به عنوان بزرگترین مجموعه غرب استان با هزینه ۸میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی دفتر مقام معظم رهبری ادامه دارد و همزمان مراحل مربوط به مناقصه دومین فاز آن با پیش بینی اعتبار ۱۲میلیارد تومانی نیز در دستور کار قرار گرفته است.


مسعود منتظری فاز دوم پروژه کشتارگاه را شامل خرید تجهیزات، تکمیل ابنیه و تصفیه خانه در کنار نصب و تکمیل زیرساخت های الکتریکی و مکانیکی دانست و اضافه کرد: در اولین فاز پروژه انجام اقداماتی مانند ساخت سالن کشتار در دو طبقه و مساحت ۲۶۰۰متر مربع، سالن آغل با مساحت سه هزار متر مربع، بیش از ۲هزار متر مربع سردخانه و سالن تبدیل ضایعات به مساحت بیش از هفتصد متر مربع انجام شده است.
در اولین فاز کشتارگاه صنعتی نجف آباد ساخت سالن اداری به مساحت بیش از پانصد متر مربع عملیاتی شده و تاکنون بیش از ۴۷۰تن فولاد برای ساخت سازه استفاده شده و بیش از ۲۵۰۰ متر مکعب نیز بتن ریزی انجام گرفته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.