امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

برگزاری مناقصه ساخت فرهنگسرای منطقه۴

برگزاری مناقصه ساخت فرهنگسرای منطقه۴
شهردار نجف آباد گفت: به دنبال اتمام مراحل مطالعات، اخذ مجوزات قانونی و تهیه نقشه های اولیه دیروز مناقصه ساخت فرهنگسرای کوثر منطقه چهار در زیربنای سه هزار متر مربع و بر آورد هزینه پنج میلیارد تومان برگزار شد.


مهندس مسعود منتظری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد از طراحی این فرهنگسرا به صورت ساختمانی دو طبقه در زمینی به مساحت ۱۸۰۰متر مربع خبر داد و افزود: مناقصه اخیر به ارزش یک و نیم میلیارد تومان مربوط به ساخت این مجموعه تا مرحله سفت کاری است و با اتمام این مرحله، مناقصه مرحله نازک کاری آن با برآورد هزینه سه و نیم میلیارد تومان انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: در طراحی ساختمان این مجموعه از به روز ترین روش ها و ایده های موجود در این عرصه استفاده شده و با اتمام آن، فرهنگسرای کوثر منطقه چهار با کارکرد فرهنگی و هنری در حدمت مردم شریف قرار خواهند گرفت.

اتمام فرهنگسرای کوثر تا پایان ۹۷
شهردار نجف آباد همچنین از برنامه ریزی صورت گرفته برای پایان عملیات سفت کاری ساختمان فرهنگ سرا ظرف چهار ماه آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت عدم بروز مشکلات خاص و تامین منابع مالی لازم، پیش بینی می شود فاز نازک کاری این ساختمان نیز تا پایان سال آینده به اتمام برسد.


مسعود منتظری اضافه کرد: در فرهنگسرای کوثر علاوه بر اتاق ها و فضاهای متعدد جهت انجام امور فرهنگی و هنری، یک سالن اجتماعات ۶۵۰نفره با بیست و پنج صندلی ویژه مهمانان نیز در نظر گرفته شده که از لحاظ ظرفیت می تواند به خوبی نیازهای غرب شهرستان نجف آباد را پوشش دهد.
شهرداری نجف آباد در طول پنج سال اخیر علاوه بر بهسازی، تکمیل و توسعه بخش های مختلف فرهنگسرای خارون به عنوان اولین مجموعه ساخته شده در نجف آباد، با بهسازی و توسعه کتابخانه شهید محمد منتظری این مجموعه را به عنوان دومین فرهنگسرای شهر در اختیار عموم شهروندان قرار داده است.
فرهنگسرای کوثر منطقه چهار، به عنوان سومین فرهنگسرای شهر می تواند بخش مهمی از نیازهای موجود در این عرصه را برطرف کند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.