امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

منشور جدید شورای شهر نجف آباد به زودی رونمایی خواهد شد

رئیس شورای شهر نجف آباد گفت: به منظور ترسیم چشم انداز چهار سال آینده مهمترین فعالیت ها و اهداف چهارمین دوره شورای شهر نجف آباد منشور این مجموعه با تجمیع نظرات و آراء تمامی اعضا طی هفته های آینده رونمایی و به مردم شریف شهر ارائه خواهد شد.

مجید پزشکی رئیس شورای شهر نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ضمن اعلام این خبر افزود:« تجربه موفق منشور سومین دوره شورای شهر می تواند به عنوان الگوی مناسب در برنامه های آینده شورا وشهرداری نجف آباد مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم بتوانیم در پایان دوره مسئولیت خود موارد مطرح شده در این منشور را به میزان زیادی اجرایی کنیم.»
پزشکی در همین خصوص ادامه داد:« پس از بررسی و ارائه منشور جدید شورای شهر، کار بررسی بودجه سال آینده که در حال حاضر نیز ادامه دارد به صورت جدیتر پیگیری شده و در زمان مقرر خود به تصویب اعضای شورای شهر خواهید رسید.
لازم به ذکر است که سومین دوره شورای شهر نجف آباد در طول نزدیک به شش سال فعالیت خود دو منشور چهار و دو ساله را که به ترتیب 22 و بیست و چهار هدف اجرایی را در بر می گرفت مورد تصویب قرار داد.
احداث زیر گذر پارک کوهستان،باغ بانوان،طرح منطقه بندی شهر،پارکینگ طبقاتی میرداماد و ساماندهی گلزار شهدا از مهمترین برنامه های مطرح شده در منشور دوره پیشین شورای شهر نجف آباد به شمار می آیند که با پیگیری های صورت گرفته در طول این سالها اجرایی شدند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.