امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سی و هشتمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد(فوق العاده ) شنبه (30/10/1396)

سی و هشتمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد(فوق العاده )

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص) سی و هشتمین(38)جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 30/10/96 ساعت 30/13 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهرو میهمانان ارجمند دستور کار جلسه را مطرح فرمودند .
*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 38:
* در ابتدا جناب آقای مغزی قائم مقام و معاونت محترم مالی اداری شهرداری به همراه جناب آقای یاری ریاست محترم دفتر مشارکت های شهرداری با دعوت و هماهنگی قبلی پیرامون بحث سرمایه گذاری در شهر نجف آباد و آماده نمودن بستر مناسب سرمایه گذاری در این جلسه حضور بهم رساندند .

جناب آقای مغزی به توضیحاتی درخصوص تعدادی از پروژه های مشارکتی از جمله کوثر علوی ، شهربازی سرپوشیده پارک کوهستان و قطار شهری پرداختند .

جناب آقای یاری اشاره نمودند که با شهرداریهای مناطق کمیته ای تشکیل و لیستی از نیازها با همکاری مناطق برای ایجاد فرصت سرمایه گذاری تهیه خواهد شد و عنوان نمودند که شهر پتانسیل جذب 1400 میلیارد تومان را دارد و برای پروژه های در حال بحث در شهر اطلس سرمایه گذاری تدارک دیده شده است

. جناب آقای حاجی صادقیان خواستار این شدند که دفتر مشارکت ها و سرمایه گذاری باید در محل بهتری قرار گیرد و کارکنان این دفتر باید آموزش های لازم را ببینند .

جناب آقای طرقی عضو محترم شورای اسلامی شهر درخصوص پروژه سیتی سنتر و عملی نشدن این پروژه اشاره نمودند و خواستار تسریع در روند اداری این پروژه شدند .

جناب آقای آسیابانی عضو محترم شورای اسلامی شهر خواستند که شهرداری مناطق در سود سرمایه گذاری شریک شوند تا انگیزه بیشتری پیدا کنند و جناب آقای مهندس ابوترابی عضو محترم شورای اسلامی شهرخواستار نگاه ویژه به بحث مشارکت ها شدند

که در نهایت موارد ذیل تصمیم گیری شد :
*برگزاری دوهفته یکبار جلسه مشارکت ها با شورای عالی سرمایه گذاری
*انتخاب مشاور برای بررسی فرصتهای سرمایه گذاری
*بهبود ساختمان دفتر مشارکت ها و سرمایه گذاری و تقویت پرسنل دفتر مذکور
*انتخاب مدیر برای پروژه قطار شهری به جهت تقویت پروژه
*تعیین تکلیف پروژه سیتی سنتر

ختم جلسه: جلسه ساعت 30/15 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.