امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

رفت و روب منظم روزانه در منطقه سه شهری

رفت و روب منظم روزانه در منطقه سه شهری
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: طبق روال همیشگی، اجرای رفت و روب و نظافت معابر اصلی به صورت روزانه و معابر فرعی در قالب برنامه ای منظم به صورت یک یا چند روز در میان انجام شده و در خصوص نقاطی مانند شهرک صنعتی کاوه و دانشگاه آزاد اسلامی نیز هر دو روز یکبار، شاهد جمع آوری زباله ها و ضایعات هستیم.


حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت : مسیر کمربندی شمالی، جاده خاکی منتهی به گلدشت، بلوار دانشگاه، محدوده پمپ بنزین و بلوار طالقانی از جمله مسیرهایی هستند که نظافت آن ها به صورت روزانه انجام می شود.
عزیزخانی از نصب پرچم های مناسبتی در سطح معابر منطقه به عنوان دیگر اقدام صورت گرفته در هفته های اخیر یاد کرد و گفت: نصب المان های دهه فجر و ایام فاطمیه، همکاری با پیمانکار مربوطه جهت تکمیل عملیات نصب و راه اندازی تابلوی ورودی شهر از سمت کمربندی شمالی در کنار تعمیر، بازسازی و نصب تابلوهای خیابان ۱۲۵ فرعی از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.

هرس فضای سبز منطقه
مدیر سومین منطقه شهرداری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طی هفته های اخیر طبق برنامه ریزی منظمی کار هرس فضای سبز منطقه ادامه داشته به طوری که در بلوار امام علی حدفاصل ولیعصر تا روبه روی بلوار آزادگان، بلوار آزادگان تا مقابل پارک شهید کبیرزاده و درختان پارک در کنار بلوار منتظری غربی و محوطه اطراف شهرداری این کار انجام گرفت.


حسین عزیزخانی از اجرای لوله کشی آبیاری بلوار الغدیر به عنوان دیگر اقدام صورت گرفته در این مدت یاد کرد و اظهار داشت: سوسن های اول و دوم، ارغوان، شبنم، شقایق، بلوار منتظری شرقی، منتظری های ششم، نهم و هشتم در کنار فرعی های منتهی به این معابر از دیگر نقاطی هستند که کار هرس درختان و فضای سبز آن ها انجام گرفته است.


وی اضافه کرد: اجرای کانیو در بن بست بهروز خیابان ۱۲۴، بلوک فرش در کندروی بلوار آزادگان، جمع آوری خاک در خیابان۱۲۳، اجرای جدول در بلوار امام علی و بلوک فرش در خیابان ۱۲۳ از جمله اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

بارگیری ۱۵سرویس خاک و نخاله
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد اظهار داشت: طی هفته های اخیر چندین سرویس خاک از پارک فرهنگیان بارگیری شده و در محدوده مسجد خاتم الانبیاء نیز شاهد بارگیری چندکامیون نخاله های ساختمانی بودیم.
حسین عزیزخانی از پاشش شن و نمک در سطح معابر اصلی منطقه طی بارش اخیر برف به عنوان دیگر اقدام صورت گرفته یاد کرد و گفت: شست و شوی جداول بلوار های الغدیر و آزادگان، میدان انقلاب اسلامی و میدان معلم به همراه مسیر های منتهی به آن در کنار تحویل نمک بسته بندی شده به مدارس برای استفاده در مواقع ضروری از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.


وی از پیگیری مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در خصوص روند جمع آوری پسماندهای خانگی و دادن چندین مورد اخطار در خصوص نحوه دفع پساب خبر داد و بیان کرد: بارگیری لاستیک های فرسوده، تسطیح ورودی خیابان ۱۱۸، تخریب و آغاز بهسازی سرویس های بهداشتی ساختمان مرکزی شهرداری و آماده باش نیروها برای شرایط خاص جوی از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.