امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شهردار نجف‌آباد خبر داد:

مراجعه 8 هزار نفر در 199 جلسه ملاقات مردمی مناطق شهرداری نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد در حاشیه یک‌صد و نود و نهمین جلسه ملاقات مردمی خود با اشاره به برگزاری این جلسات از نیمه دوم سال 92 تاکنون اظهار داشت: با توجه به مصوبه و بخشنامه دولتی مبنی بر اختصاص یک روز به‌عنوان ملاقات مردمی در ادارات و نهادهای دولتی برای روسا و مدیران دولتی و ازآنجاکه خود اعتقاد راسخ بر ارتباط مستقیم و پاسخگویی به مردم رادارم تصمیم گرفتم جلسات ملاقات مردمی را به‌طور مستمر و منظم برگزار کنم.


مهندس مسعود منتظری افزود: با توجه به جلسات و دیدارهای این‌جانب در استان و مرکز و از سویی اهمیت زیاد این‌جانب بر تکریم ارباب‌رجوع برنامه ملاقات مردمی را در مناطق برنامه‌ریزی کردیم که از چند جهت حائز اهمیت است. وی اضافه کرد: جلوگیری از مراجعه مردم به مرکز شهر، صرفه‌جویی در وقت آنان و حضور مدیران و معاونین شهرداری در مناطق ازجمله موارد مهم این تصمیم است.
شهردار نجف‌آباد با اشاره به برگزاری 199 جلسه از ابتدای این طرح تاکنون عنوان کرد: در نیمه دوم سال 92 بیست‌ویک جلسه، سال نودوسه 47 جلسه، سال نودوچهار 45 جلسه، سال 95 چهل‌وشش جلسه و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 40 جلسه ملاقات مردمی در مناطق 5 گانه شهرداری برگزارشده و در این راستا با احتساب میانگین 40 نفر در هر جلسه می‌توان گفت نزدیک به 8 هزار نفر از مردم شریف نجف‌آباد مراجعه مستقیم داشته و با این‌جانب، معاونین، مدیران مناطق و کارشناسان گفتگو و مذاکره کرده‌اند که در همان دیدارها با اختیارات کامل موارد و مشکلات آنان بررسی و دستورات لازم صادر ‌شده است.


وی تصریح کرد: اگر در روز دیدارهای مردمی برایم کار اضطراری یا جلسه‌ای در استان یا تهران پیش می‌آمد قائم‌مقام و معاونین با اختیارات کامل در منطقه مربوطه می‌رفتند و اجازه نمی‌دادیم مردم سرگردان و معطل شوند.
منتظری در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر رضایت یا نارضایتی مردم از این طرح بیان کرد: هر کاری معمولاً موافق و مخالف دارد اما در این مورد به‌طورقطع و یقین اگر رضایت و استقبال مردم در کار نبود برنامه را به شیوه فعلی ادامه نمی‌دادیم.
وی افزود: من چون در نجف‌آباد زندگی می‌کنم و با مردم در کوچه و بازار ارتباط مستقیم دارم بسیاری از موارد و مشکلات را حس می‌کنم و مردم به‌راحتی در میان می‌گذارند و اعتقاددارم اگر مشارکت مردم در همه ابعاد نباشد شهرداری هیچ جایگاهی ندارد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.