امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

افتخار به نجف آبادی بودن و تقدیر از شهرداری

افتخار به نجف آبادی بودن و تقدیر از شهرداری
در ادامه چهارمین فصل از مجموعه همایش های تجلیل از فرهیختگان ماندگار، هفت چهره شاخص حاضر در برنامه با حضور در جایگاه به سوالات فرزاد جمشیدی پاسخ گفته و به بیان نقطه نظرات خود پیرامون دلایل موفقیت خود، ویژگی های شهر نجف آباد و برگزاری این برنامه پرداختند.


وجه مشترک اظهار نظر این فرهیختگان را باید افتخار آن ها به نجف آبادی بودن در تمامی مراحل تحصیل و تدریس در دانشگاه های مختلف کشور و حتی جهان دانست. بیشتر این چهره های ماندگار همچنین در سخنان خود از زحمات و تلاش های شهرداری و شخص شهردار برای برگزاری این ویژه برنامه و کارهای عمرانی گسترده در سطح شهر طی چند سال اخیر، تقدیر کردند.
پروفسور سید مهدی نوریان در همین خصوص گفت: از خدمات و تلاش های ارزنده شهردار نجف آباد در سال های اخیر مطلع هستم. وقتی به این برنامه دعوت شدم، بر خود وظیفه دانستم که برای ادای دین به این مدیر خدمتگذار و دیگر پرسنل شهرداری، در همایش حاضر شوم.


پروفسور سید هاشم گلستانی نیز اظهار داشت:کار اجرایی در شرایط فعلی بسیار سخت است و به همه مردم توصیه دارم که قدر مدیران زحمتکشی مانند منتظری را بدانند. مدیران ما هم باید قدر چنین مردمی را دانسته و برای خدمت گذاری به آن ها روز و شب نداشته باشند.

سخنان کوتاه فرهیختگان
در بخش پایانی برنامه و قبل از تجلیل رسمی از هفت فرهیخته حاضر در سالن شهروند، فرزاد جمشیدی از این چهره های شناخته شده خواست که در جملاتی کوتاه، نجف آباد را توصیف کنند.


پروفسور سید هاشم گلستانی: افراد بزرگ همواره از شهرهای کوچک همچون نجف آباد ظهور کرده اند.
پروفسور سید مهدی نوریان: هر کس در هر کجا که از شهر و دیارم پرسید، با افتخار گفتم که «نجف آبادی ام». مهمترین توفیق من در سال ها تدریس، تربیت اساتیدی است که در گوشه و کنار کشور مشغول فعالیت هستند. اگر چیزی برای عرضه در دنیا داشته باشیم، همین فرهنگ، هنر و ادب است.
پروفسور اسدالله کارشناس: افتخار می کنم که دنبال نام خانوادگی ام، واژه نجف آباد آمده است.
پروفسور مصطفی مهران: نجف آباد مردمی مهربان، با صفا و ساده دارد.
پروفسور هوشنگ معین: توصیه ام به جوانان این است که برای آینده خود برنامه ای صحیح داشته، دوست خوب انتخاب کرده، پشتکار داشته و از شکست نترسند.
پروفسور احمد رستمی: نجف آباد در تمامی عرصه ها، حرف های پرافتخاری برای گفتن دارد.


در پایان نیز با حضور مسئولان مختلف شهر، از احمد رستمی در قلب و عروق، حسنعلی غیور در جغرافیا، اسدالله کارشناس در ریاضی، سید هاشم گلستانی در فلسفه، مصطفی مهران در صنایع غذایی، هوشنگ معین در مغز و اعصاب و سید مهدی نوریان در ادبیات فارسی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.
اولین برنامه فرهیختگان ماندگار، اسفند ۹۴ با محوریت تجلیل از پروفسور ابراهیم اسرافیلیان برگزار شد و در دومین همایش نیز که مهر ۹۵ برگزار شد از اساتید احمد احمدی در رشته خط و منوچهر غیوری در موسیقی تقدیر گردید.
در سومین مجموعه از این برنامه نیز که مرداد امسال برگزار شد، آیت الله امینی به عنوان چهره ماندگار معرفی شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.