امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار نجف آباد نیز در ادامه نشست مطبوعاتی گفت:

رونمایی از نرم افزار اخذ عوارض خودرویی

رونمایی از نرم افزار اخذ عوارض خودرویی
محمد مغزی قائم مقام شهردار نجف آباد نیز در ادامه این نشست مطبوعاتی /19 اسفند ماه / گفت: در راستای تقویت منابع درآمدی شهرداری اخیرا نرم افزار ویژه اخذ عوارض خودرویی با حضور تمامی سردفترداران دفاتر اسناد رسمی شهر رونمایی شده که با استفاده از آن تمامی هزینه های پرداختی در این دفاتر به عنوان عوارض سالیانه خودرو، به حساب شهرداری واریز خواهد شد.


مغزی از واریز نشدن بخشی از عوارض خودرویی پرداخت شده به حساب شهرداری به عنوان یک مشکل در سال های اخیر نام برد و گفت: تمامی عوارض پرداختی هر منطقه طی فرآیندی مشخص و شفاف در امورات عمرانی همان منطقه و جهت مصارفی مانند بهسازی معابر شهری هزینه می شود.
وی در خصوص هزینه پایین تر عوارض خودرویی در برخی شهرهای اطراف نجف آباد نیز گفت: قانون هیچ گونه اجازه ای به شهرداری ها برای تخفیف جرایم سنوات پرداخت نشده این عوارض نداده ولی متاسفانه در عمل برخی از شهرداری ها با ارتکاب تخلفاتی این کار را انجام می دهند که در همین خصوص مکاتبات رسمی و متعددی با مراجع ذی صلاح استان صورت گرفته است.

تحقق کامل بودجه ۹۶
معاون مالی و اداری شهرداری نجف آباد با اشاره به تحقق ۹۲درصدی بودجه پیش بینی شده برای ۹ ماه ابتدایی سال جاری گفت: با توجه به روند موجود پیش بینی می کنیم تمامی اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای سال نود وشش به صورت کامل تامین گردد.


محمد مغزی به پیش بینی بودجه ۱۳۵میلیارد تومانی برای سال آینده شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: از این میزان ۱۱۵ میلیارد تومان نقدی و حدود بیست میلیارد تومان نیز غیر نقدی است. بودجه عمرانی و جاری شهرداری در سال آینده به ترتیب ١٦ و ۱۳ درصد در مقایسه با سال جاری رشد خواهند داشت.
قائم مقام شهردار با اشاره به بخشی از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای نوروز امسال نیز بیان داشت: تعدادی از المان های مربوط به سال های گذشته پس از جمع آوری و بهسازی، در نقاط دیگری نصب خواهند شد و تعداد قابل توجهی المان جدید نیز با کمک هنرمندان، مجموعه های فعال در این زمینه و واحد امانی شهرداری طراحی، ساخته و آماده نصب شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.