امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مهدی فاضل معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

باز شدن گره ترافیکی شهر / عملکرد و احد امانی + عکس

باز شدن گره ترافیکی شهر
معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف آباد گفت: به دنبال آزادسازی صورت گرفته در تقاطع خیابان های شریعتی، ریاضی و مطهری و اجرای آسفالت در این محدوده، با نصب قطعات نیوجرسی بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی این نقطه پر تردد برطرف شده است.


مهندس مهدی فاضل در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به اجرای یک راست گرد از سمت خیابان ریاضی به مطهری با توجه به تکمیل عقب نشینی دیوار ساختمان جدید هلال احمر گفت: البته طرح های تکمیلی نیز برای حل اساسی تر مشکل این نقطه با بهره گیری از تجربه اجرای چپ گرد به شورای ترافیک شهرستان ارائه شده که در صورت تصویب عملیاتی خواهد شد.
فاضل خاطر نشان کرد: با طراحی صورت گرفته، امکان ورود خودروها از خیابان های مطهری و ریاضی به شریعتی در این نقطه فراهم شده است. اصلاح هندسی صورت گرفته با نصب قطعات نیوجرسی به صورت آزمایشی انجام شده و در صورت عدم بروز مشکل خاصی، اجرای جدول پروژه را تکمیل خواهد کرد.
این طرح به میزان قابل توجهی از بار ترافیکی وارد شده به محدوده فرمانداری و کلانتری ۱۲ کم خواهد کرد.

آماده سازی بیش از ۲۰ المان در امانی
معاون فنی و عمرانی شهرداری با اشاره به فعال بودن کارگاه های مختلف در واحد امانی این معاونت اظهار داشت: همچون چند سال اخیر پرسنل این مجموعه با کمترین هزینه ممکن و با بهره گیری از ضایعات در دسترس، کار ساخت المان های جدید نوروزی و بهسازی نمونه های قبلی را که از اوایل سال ۹۶ شروع کرده بودند، تکمیل کرده اند و این نمونه ها به زودی در سطح مناطق پنج گانه نصب خواهند شد.


مهدی فاضل از اجرای بیش از ۸۰۰ متر مربع رنگ آمیزی روغنی و پلاستیکی در سطح مناطق و زیرمجموعه های شهرداری به عنوان دیگر اقدام واحد امانی در هفته های اخیر نام برد و گفت:علاوه بر فعال بودن کارگاه سنگ تراشی که شامل زیرمجموعه هایی مانند ساخت آبنما، تیشه زنی، اجرای تندیس و ابزار زنی است، طی همین مدت اقداماتی مانند ساخت و نصب ۱۲۰ کیلوگرم پل عابر پیاده، چهارصد کیلو دریچه، ۲۴۰۰ کیلو پنجره، بیش از ۲۷۰۰ کیلو میله پرچم و ده ها مورد تعمیرات، رفع موارد حادثه ساز و برشکاری در کارگاه جوشکاری این واحد انجام گرفته است.
ساخت ۲۷۰۰ کیلوگرم دال و بیش از سه هزار و ششصد کیلو قطعات یو شکل از دیگر فعالیت های قابل ذکر واحد امانی در هفته های اخیر با محوریت کارگاه آرماتور بندی آن محسوب می شود.

ساخت، تعمیر و بهسازی بیش از ۵۰۰ تابلو
مهدی فاضل با اشاره به فعالیت چشمگیر کارگاه ترافیک واحد امانی گفت: در این مجموعه طی هفته های اخیر اقداماتی مانند مونتاژ و نصب بیش از دویست و سی تابلوی ترافیکی، ۵۴ مورد تعمیر تابلو، نزدیک به ۹۰ فقره ساخت و نصب تابلوهای متفرقه، فک، کفی و بولت در کنار جمع آوری و تعمیر صد تابلوی تصادفی و حادثه دیده در کنار نوسازی چندین تابلوی کهنه از نظر پوشش رنگ انجام گرفته است.


معاون فنی و عمرانی شهرداری همچنین از اجرای کانیو، جدول، بلوک فرش، سقف و پلاستر به عنوان دیگر توانمندی های واحد امانی شهرداری نام برد و اظهار داشت: در طرح هایی که به دلیل وسعت کم کار واگذاری به پیمانکار فاقد صرفه اقتصادی باشد از پتانسیل های شکل گرفته در واحد امانی استفاده می شود که در همین خصوص امکان انجام کارهای دیگری مانند تخریب و گودبرداری، حفر چاه، اجرای کاهگل، نصب سنگ، نصب و ساخت کفی و دریچه، نصب پل های سیمانی، دیوار چینی و بتن ریزی در کارگاه عمرانی این واحد وجود دارد.
انجام خدمات متنوع مورد نیاز مناطق پنج گانه و سازمان های زیرمجموعه در کمترین زمان و با پایین ترین میزان از تحمیل هزینه به بودجه شهرداری از دیگر ویژگی های واحد امانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری نجف آباد محسوب می شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.