امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ارائه گزارش فرهنگی و عمرانی در صحن شورا

ارائه گزارش فرهنگی و عمرانی در صحن شورا
عصر روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه سال جاری مهندس منتظری شهردار به همراه قائم مقام و مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد با دعوت رسمی شورای اسلامی دوره پنجم در صحن پارلمان شهری حضور پیدا کرده به ارائه گزارشی از عملکرد فرهنگی و عمرانی این مجموعه در طول سال ۹۶ پرداختند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این جلسه که با ارائه اصلاحیه بودجه سال جاری و بیان توضیحاتی راجع به بودجه سال آینده نیز همراه شد، اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد پس از شنیدن توضیحات ارائه شده در خصوص روند برنامه ریزی و اجرای مجموعه برنامه های تجلیل از فرهیختگان ماندگار، ضمن تقدیر و تحسین تلاش های صورت گرفته بر ادامه این روند در سال های آینده و پرداختن به دیگر چهره های شاخص شهر در زمینه های مختلف تاکید کردند.
طرح و تصویب دفترچه بهای خدمات سازمان رفاهی تفریحی در سال ۹۷ از دیگر دستور کارهای این جلسه بود.

تشریح ویژه برنامه های شهرداری در بهار طبیعت
در بخش دیگری از این نشست که حدود سه ساعت به طول کشید نیز مسعود منتظری شهردار نجف آباد ضمن اشاره به خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف جهت آماده کردن فضای عمومی شهر در استقبال از نوروز اظهار داشت: با مجموعه تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، پروژه های تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی و ساختمان پنج طبقه حمل و نقل به عنوان سومین فاز از پایانه مسافربری آماده افتتاح رسمی شده اند.


منتظری همچنین با تقدیر ویژه از همکاری و تعامل سازنده شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم در روند خدمت رسانی به شهروندان و تکمیل طرح های عمرانی گفت: با توجه به پیشرفت قابل توجه پروژه تکمیل بلوار شهدا به عنوان بخشی از رینگ ترافیکی جنوب شهر، در صورت فراهم شدن شرایط این طرح نیز به گزینه های قابل افتتاح پایان سال شهرداری اضافه خواهد شد.
منتخبان مردم در پارلمان شهری نیز در بخش های مختلفی از این جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و بر ادامه روند خدمت رسانی به شهروندان تاکید کردند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.