امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
خبرگزاری فارس

پروژه‌های همدلی در نجف‌آباد افتتاح شد

با حضور استاندار اصفهان، دو پروژه ساختمان حمل و نقل اداری شهرداری و تقاطع غیرهمسطح شهیدان حجتی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، مسعود منتظری در آیین افتتاح چند پروژه‌ در شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: آنچه باعث بروز چنین اتفاقاتی شده، همدلی و حمایت تمام دستگاه‌ها در شهرستان است و ویژگی بارز این پروژه‌ها همدلی مسؤولان و حمایت و همکاری مردم است.

وی درباره پروژه ساختمان حمل‌ونقل اداری شهرداری بیان داشت: اعتبارات این پروژه بخشی از دفتر مقام معظم رهبری و بخشی از اعتبارات شهرداری تأمین شده است.

شهردار نجف‌آباد درباره پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدان حجتی نیز گفت: این پروژه از دغدغه‌های مدیران شهرستانی و یکی از نقاط حادثه‌خیر شهرستان بود که متأسفانه شاهد فوت چند نفر از مأموران نیروی انتظامی بودیم که در شورای چهارم کلنگ احداث آن زده شد.

وی از مشکلات موجود در اجرای این پروژه و همدلی مسؤولان در برطرف مشکلات گفت و افزود: وجود فیبر نوری غرب کشور، خط انتقال آب، شبکه برق فشارقوی و هزینه آزادسازی، از مشکلات اجرای این پروژه بود.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه حدود شش میلیارد تومان هزینه آزادسازی مسیر این پروژه شده است، خواستار اختصاص بودجه برای کلنگ‌زنی میدان شهدای دانشجو در شمال شهر شد.

به گزارش فارس، تقاطع غیرهم‌سطح شهیدان حجتی، با مساحتی حدود هزار و 369 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 24 میلیارد تومان و ساختمان حمل و نقل اداری شهرداری با اعتباری بالغ بر 15.7 میلیارد تومان و با زیربنا پنج هزار مترمربع در پنج طبقه شامل ساختمان اداری، گالری و مرکز کنترل ترافیک در روزهای آخر سال 1396 در نجف‌آباد به بهره‌برداری رسید.

لینک خبر :http://isfahan.farsnews.com/news/13961225000896


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.