امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

روند ملاقاتهای مردمی اعضای شورای شهر نجف آباد تغییر خواهد کرد

عیدی محمد طرقی سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد در گفتگو با روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری نجف آباد گفت: روند ملاقاتهای مردمی نمایندگان شورای اسلامی شهر  اکنون دارای ضعف هایی است و اعضا به یافتن راهکاری برای بهبود این روند اندیشیده اند.


 

وی گفت این روند در سال 1397 تغییر خواهد کرد و با استفاده از روزهای ملاقات مردمی شهردار در شهرداری های مناطق تعدادی از اعضای شورا نیز به نمایندگی از شورا در هر منطقه به صورت کمیته های نظارتی در دیدارها حاضر خواهند شد.
طرقی عدم هماهنگی نمایندگان شورا و مسوولان شهرداری در رسیدگی به مسایل ارباب رجوع را از مهمترین دلایل این تصمیم اعلام کرد.
سخنگوی پارلمان شهری در خصوص نقاط قوت روند جدید ملاقاتهای مردمی گفت: در روند جدید شهردار، مدیر منطقه، معاونین و کارشناسان بخش های مختلف شهرداری حضور خواهند داشت و  ارباب رجوع با نظارت اعضای شورای شهر مساله خود را بیان خواهد کرد و کارشناسان و مدیران نیز در خصوص آن راهکارها را ارائه خواهند نمود. بدین ترتیب بهترین راه حل برای حل مساله شهروندان در همان نشست انتخاب و صورتجلسه خواهد شد.
طرقی تاکید کرد هر یک از نمایندگان شورا می توانند ملاقاتهای مردمی را به صورت فعلی هم ادامه دهند و بهرحال نمایندگان خود را متعهد می دانند که در زمانهای مختلف در دسترس شهروندان بوده و به رسیدگی به مشکلات آنها بپردازند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.