امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اعضای شورای شهر با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد دیدار کردند

نایب رییس و دو تن از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که صبح امروز یکشنبه 27 اسفند انجام شد مهدی حاجی  صادقیان نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، محسن پوراسماعیلی و عیدی محمد طرقی دو عضو دیگر این کمیسیون حضور داشتند. نمایندگان شورای اسلامی شهر انتصاب آقای شرکت به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفتند و ابراز امیدواری کردند حضور ایشان منشا شتاب و کیفیت بهتر در برنامه-های شهر باشد.
در این دیدار محسن پوراسماعیلی خزانه دار شورای شهر نجف  آباد از ظرفیت بالا و بلند نظری مسوولان شهر در اجرای برنامه های فرهنگی به عنوان فرصتی برای بهبود فضای فرهنگی شهر یاد کرد و خواستار بالا بردن این تعامل و همدلی شد.
عیدی محمد طرقی عضو کمیسیون فرهنگی و سخنگوی شورا نیز در این دیدار بر اهتمام مسولان فرهنگی شهر بر افزایش نشاط به عنوان یک ضرورت اجتماعی تاکید کرد و افزود شورای اسلامی شهر آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.
مهدی حاجی صادقیان نایب رییس کمیسیون فرهنگی و دبیر شورای اسلامی شهر نیز بر ضرورت مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان شهر برای رشد فکری و فرهنگی شهروندان تاکید کرد و گفت توسعه کشور در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیاز به یک زیربنای مهم دارد و آن توسعه فرهنگی است. حاجی صادقیان همچنین گفت: رشد و توسعه فرهنگی نیز با گشودن فضا و همدلی مردم و مسوولین اتفاق خواهد افتاد و این امر بدون حضور فعالانه هنرمندان و اهالی فرهنگ ممکن نیست.
شرکت، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز از این همدلی و اهتمام مسوولان و نمایندگان شورای شهر ابراز خرسندی کرد و افزود ان شالله در آینده نزدیک با دیدار و تبادل نظر بیشتر با امام جمعه محترم شهر، فرماندار محترم و شهردار و شورای اسلامی نجف آباد شاهد رشد و شکوفایی بیشتر فرهنگی در نجف آباد خواهیم بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.