امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد / سه شنبه (17/11/1396)

چهل و سومین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص) چهل و سومین(43)جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز سه شنبه مورخ 17/11/96 ساعت 16با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آبادضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی نجف آباد و میهمانان ارجمند دستور کار جلسه را مطرح فرمودند .
*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 43:
* جناب آقای مغزی قائم مقام و معاونت محترم مالی اداری شهرداری به همراه جناب آقای مهندس فاضل معاونت محترم عمرانی شهرداری در جلسه رسمی حضور بهم رساندند. در ابتدا مباحثی مربوط به جلسات کمیسیون تحویل مطرح گردید و اعضاء محترم شورا خواستار جدی تر و منظم تر برگزار شدن کمیسیون تحویل گردیدند .


 

جناب آقای آسیابانی به توضیحاتی پیرامون سابقه این کمیسیون در شورای دوره قبل پرداختند . جناب آقای مغزی از تعامل مثبت شهرداری با پیمانکاران صحبت نمودند و اشاره نمودند که تلاش براین است که انتخاب و تسویه حساب با پیمانکاران با عدالت انجام گیرد . پس از بحث و بررسی مقرر گردید قراردادها و صورت وضعیت ها

ضمیمه پرونده و پروژه ها هنگام تحویل پروژه گردد و فرم های تحویل از لحاظ مواردی همچون پاسخ آزمایشات پروژه ها ساماندهی گردد و روز مشخصی جهت برگزاری کمیسیون تحویل بصورت هفتگی تعیین گردد . در نهایت مقرر گردید جمعی از اعضاء شورا به نمایندگی از شورای شهر پروژه ها را بررسی و در هر پروژه بزرگ یک یا چند نفر از اعضاء شورا حضور داشته باشند .
*سپس با دعوت و هماهنگی قبلی حاج آقا سلیمان نژاد و همراهان از خیریه قمر بنی هاشم (ع) در جلسه شورا حضور بهم رساندند . ایشان به ارائه توضیحاتی پیرامون تاریخچه تشکیل خیریه مذکور و پوشش بیماران کلیوی توسط آن برای اعضاء شورا پرداختند . در نجف آباد 160 بیمار دیالیزی زندگی می کند و درمجموع بیش از 6000 نفر تحت پوشش این خیریه هستند و تاکنون 680 پیوند کلیه در این مرکز انجام شده است . حاج آقا سلیمان نژاد درخصوص احداث ساختمان جدید مرکز دیالیز خیریه مذکور درخواست مساعدت داشتند که در کمترین زمان ممکن این امر صورت پذیرد .
ختم جلسه: جلسه ساعت 20 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت.
 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.