امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

چهل و هشتمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)  چهل و هشتمین(48)جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز یک شنبه مورخ 13/12/96 ساعت 16با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 48:
*پیرامون حضور اعضاء محترم شورا در مساجد مناطق پنجگانه باتفاق شهردار و معاونین و مدیران مناطق بحث و تبادل نظر صورت گرفت که مقرر گردید از نیمه دوم فروردین جهت ارائه گزارش به مردم و پاسخگویی این طرح عملی گردد .
*درخصوص روند پیگیری طرح تفضیلی مقرر گردید جناب آقای مهندس منتظری شهردار محترم باتفاق جناب آقای مهندس احمدی معاونت محترم شهرسازی بصورت حضوری به شورا گزارش ارائه نمایند .


 

*گزارشی توسط جناب آقای مهندس پزشکی درخصوص کمیسیون نظارت بر اصناف شورای شهرستان به شورا ارائه گردید که مقرر گردید جناب آقای نامداری ریاست محترم اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان به جلسه رسمی شورا دعوت و پیرامون مسائل مربوط به اتحادیه های اصناف شهر گزارشی ارائه نماید .
*پیرامون گزارش بازدید از زندان نجف آباد مقرر گردید جلسه ای باتفاق اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرداری ومسئولین زندان ترتیبی داده شود و از انجمن حمایت از زندانیان و خیریه امام موسی کاظم (ع)دعوت بعمل آید * مقرر گردید جناب آقای مهندس فردوسی ریاست محترم سازمان رفاهی تفریحی برای جلسه یکشنبه مورخ 20/12/96 دعوت و پیرامون برگزاری جلسه فرهیختگان و کمیته های زیباسازی شهر به این شورا گزارش ارائه نمایند.
*درخواست جمعی از اهالی منطقه 3 (ویلاشهر ) درخصوص زمین محصور شده واقع در ویلاشهر – بلوار منتظری غربی- خیابان منتظری 4 که جهت ساخت فضای آموزشی کلنگ زنی شده بود و تاکنون اقدام خاصی در این خصوص صورت نگرفته است و محل تجمع زباله و نخاله ساختمانی و سگهای ولگرد گردیده است بحث و بررسی صورت گرفت که مقرر گردید درخواست ایشان به آموزش و پرورش منعکس تا اقدام لازم در این خصوص بعمل آید .
*جوابیه نامه شماره 73926/96 مورخ 13/12/96 متعلق به آقای ... به اطلاع اعضاء محترم شورا رسید و بایگانی گردید .
ختم جلسه: جلسه ساعت 19:30 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.