امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

اجرای ۳۷۲هزار متر مربع آسفالت در یک سال

اجرای ۳۷۲هزار متر مربع آسفالت در یک سال
شهردار نجف آباد گفت: طی سال گذشته بیش از سیصد و هفتاد و دو هزار متر مربع آسفالت در سطح مناطق پنج گانه انجام گرفته که بیشترین سهم آن مربوط به آسفالت معابر خاکی و جدید الاحداث با چهل و شش درصد به میزان ۱۷۱هزار متر مربع بوده است.


مهندس مسعود منتظری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از مناطق یک و پنج با ۸۸ و ۳۳هزار متر مربع به عنوان جایگاه های اول و دوم مناطق از نظر میزان آسفالت معابر خاکی و جدید الاحداث طی سال گذشته نام برد و اظهار داشت: از کل آسفالت صورت گرفته در این مدت، سی درصد معادل ۱۱۱هزار متر مربع به صورت ترمیم و لکه گیری بوده که بیشترین سهم آن به مناطق یک و سه با ۶۲ و ۱۵هزار متر مربع مربوط بوده است.
منتظری اجرای روکش را دیگر بخش پروژه های آسفالت شهرداری در سال نود وشش دانست و اضافه کرد: در این بخش نیز از مجموع ۸۹هزار متر مربع عملیات صورت گرفته، سومین منطقه با چهل و شش و اولین منطقه با سی و شش هزار متر مربع در جایگاه اول و دوم مناطق قرار گرفته اند.



ساخت و بهسازی 27هزار متر مربع پیاده رو
شهردار نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه نهضت پیاده روسازی در سطح مناطق پنج گانه و لحاظ کردن مسیرهای ویژه تردد نابینایان و معلولان در تمامی این پروژه ها خاطر نشان کرد: از مجموع بیست و هفت هزار متر مربع پیاده روی ساخته یا بهسازی شده در این مدت، دومین منطقه با هشت هزار متر مربع و منطقه چهار با بیش از 5200متر مربع بیشترین سهم را داشته اند.
مسعود منتظری از انجام ۵۲۰هزار متر مربع عملیات زیرسازی شامل خاکبرداری و خاکریزی به عنوان دیگر بخش فعالیت های عمرانی شهرداری در این مدت نام برد و اظهار داشت: اجرای بیش از ۹۵۰۰ متر کانیو، چهل هزار متر طول جدول گذاری در کنار ساخت و نصب ۱۲۰۰متر قطعات دال، یو و نیوجرسی دیگر بخش عملکرد عمرانی شهرداری در این مدت را تشکیل می دهند.
منتظری همچنین به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در سطح پارک های شهر اشاره کرد و ادامه داد: در این بخش نیز شاهد اجرای بیش از ۵۵۰۰متر جدول گذاری، نزدیک به شش هزار متر مربع بلوک فرش و ۱۱۰ متر مکعب بتن ریزی بوده ایم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.