امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
بهمن قنبری مدیر منطقه دو شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری بیان داشت:

عملکرد منطقه دو شهرداری نجف آباد /فروردین و اردیبهشت ماه 97

کاشت 3200گل در دومین منطقه
مدیر منطقه دو شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر شاهد کاشت ۱۲۰۰گلدان گل در پارک کوهستان و محوطه نزدیک به فرمانداری به همراه دو هزار گلدان گل الیسون در چهار راه آیت و دیگر نقاط منطقه بوده ایم.


بهمن قنبری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری تخلیه و پاکسازی خزانه پارک کوهستان در راستای تکمیل عملیات ساخت شهربازی در این مجموعه را دیگر اقدام صورت گرفته در هفته های اخیر دانست و گفت: کاشت هشت اصله درخت در کوچه پولادچنگ، آماده سازی بلوار شهدا برای کاشت گل های رز و نسترن در کنار درختان گلابی و آلوچه قرمز و چمن زنی بوستان فرهیختگان و زیرگذر شهروند از دیگر اقدامات انجام شده هستند.


قنبری از اجرای علف زنی در نقاط مختلف منطقه مانند بلوارهای جمهوری و سردار صالحی در کنار خیابان های شریعتی و آیت شمالی گفت و ادامه داد: هرس درختچه های برگ نو و زرشک در محور تفریحی چهار باغ و بلوار شریعتی، تعویض لامپ های معیوب پایه های چراغ پارک کوهستان و انجام پاره ای تعمیرات در مورد آبنمای موزیکال این مجموعه از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.
اجرای راست گرد در ۱۷شهریور
قنبری در بخش دیگری از سخنان خود به تخریب مغازه باقی مانده در عقب نشینی صورت گرفته در تقاطع خیابان های آیت مرکزی و ۱۷ شهریور اشاره کرد و گفت: به دنبال آزادسازی این نقطه، در حال حاضر اجرای عملیات عمرانی احداث یک راست گرد در این نقطه پرتردد شروع شده که با بهره برداری از آن شاهد روانی بیش از پیش ترافیک در این مسیر خواهیم بود.


مدیر دومین منطقه شهرداری از ترمیم بلوک فرش پیاده روی بازار به عنوان دیگر اقدام عمرانی هفته های اخیر یاد کرد و اظهار داشت: در کنار انجام لکه گیری در نقاطی مانند خیابان های امام، شریعتی، اسرافیلیان، رجایی جنوبی و مرکزی، شهدا و بلوار بهارستان در جاهایی مانند کوی یاس در خیابان شهدا، کوچه های حاج صادقیان و نبوت در خیابان آزادگان، راست گرد تقاطع رجایی جنوبی و بلوار بهارستان و کوی شهید حمیدی در همین بلوار به همراه ادامه بلوار شهدا شاهد اجرای عملیات آسفالت بوده ایم.


آغاز مرحله اجرایی بلوک فرش محور تفریحی بیشه، تکمیل پروژه های طراحی شده در خصوص دفع آب های سطحی در معابری مانندگندم، شهید پورمحمدی، انتهای رجایی جنوبی، توانگر، آیت جنوبی و بلوار شهید حججی از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در دومین منطقه شهرداری طی هفته های اخیر محسوب می شوند.


انجام ۶۰۰بازدید شهرسازی
بهمن قنبری در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه شهرسازی نیز بیان داشت: انجام ششصد مورد بازدید برای تشکیل پرونده، ارسال ۲۵۰پرونده به کمیسیون ماده صد، ۴۳مورد به کمیسیون سه نفره، سی و سه مورد به کمیته فنی، ششصد پرونده به طرح تفصیلی، تمدید اعتبار ۳۰ پروانه ساختمانی و پاسخ به حدود دویست استعلام صورت گرفته از جمله این موارد هستند.


قنبری به تخریب آسفالت و زیرسازی کوچه محبت در خیابان معرفت اشاره کرد و گفت: نصب تابلوهای پایه دار اسامی خیابان های شهدا و آزادگان در کنار محله سعید فر، رفع مشکل آبگرفتگی خیابان شهید رجایی جنوبی حدفاصل چهار راه نورباران تا کوچه سادات، اجرای جوی آب در تقاطع بلوارهای آیت و جمهوری جهت دفع بهتر آبهای سطحی و تخریب جوی قدیمی و احداث مسیر جدید با عرض بیشتر در بلوار بهارستان حدفاصل منتظری جنوبی و کوچه غفوری از دیگر اقدامات انجام شده در هفته های اخیر هستند.


لایروبی پل واقع در تقاطع خیابان های شهدا و آیت، رفع آبگرفتگی در کوچه مهر بلوار شهید حججی با انجام خاکریزی، لایروبی پل تقاطع آیت و چهارباغ و حل مشکل آبگرفتگی در کوچه جلالی واقع در رضایی جنوبی از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری منطقه دو هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.