امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حشمت الله بهارلویی مدیر منطقه پنج شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

عملکرد منطقه پنج شهرداری نجف آباد در هفته های اخیر

کاشت 400درخت و گل در منطقه پنج
مدیر منطقه پنج شهرداری نجف آباد گفت: در هفته های اخیر شاهد گودبرداری و کاشت بیش از یکصد و پنجاه اصله توت کاکوزا در بوستان شاهد و حدود دویست و پنجاه گلدان گل رز سفید در بخش انتهایی بلوار منتظری صالح آباد بوده ایم.


حشمت الله بهارلویی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از وجین علف های هرز بلوارهای امام خمینی و منتظری در کنار پارک روبه روی مسجد النبی به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در فضای سبز این منطقه نام برد و گفت: پیگیری اخذ مجوزات قانونی برای استفاده از ظرفیت یکی از چاه های آب سطح منطقه در موضوع آبیاری فضای سبز و کوتاه کردن چمن های دو پارم ملت و نگین از دیگر اقدامات قابل ذکر هستند.


بهارلویی ادامه داد: تعویض منظم و برنامه ریزی شده پرچم های سطح منطقه با توجه به مناسبت های مختلف، جمع آوری و انتقال زباله های مربوط به شهرک صنعتی پلیس راه، نظافت روزانه معابر اصلی و انجام رنگ آمیزی ترافیکی در نقاط مختلف منطقه از دیگر تلاش های قابل ذکر هستند.
انتقال 11 سرویس انواع ضایعات
بهارلویی همچنین به ادامه عملیات لایروبی در نقاط مختلف منطقه اشاره داشت و گفت: انتقال چند سرویس ضایعات متفرقه از خیابان های امام و زیتون، چند سرویس ضایعات عمرانی از شهرک بهاران در کنار انتقال چند سرویس از نقاطی مانند آزادگان، مسکن مهر و بازار روز کوثر علوی از جمله اقدامات انجام شده طی هفته های اخیر در منطقه پنج هستند.


حشمت الله بهارلویی به هرس و آرایش موردها در بلوارهای امام و شریعتی به همراه کودپاشی و حذف علف های هرز در بلوار بهشتی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تکمیل عملیات تسطیح وبارگیری در خیابان های شریعتی و چمران، خرید و انتقال پانزده حلب رنگ برای رنگ آمیزی جداول، شست و شوی جداول خیابان امام و لايروبي خيابان امام از كارخانه ريسندگي تا تقاطع طالقاني از دیگر اقدامات انجام شده هستند.
تکمیل سرویس بهداشتی در پارک ملت، اجرای چاهک دو متری ویژه آب نما به همراه نصب چند مورد تاب و سرسره در پارک شهرک بهاران از دیگر اقدامات قابل ذکر هستند.
اضافه شدن ۱۲نیمکت پارکی
بهارلویی پیرامون دیگر اقدامات عمرانی و زیرساختی انجام شده در پنجمین منطقه شهرداری نجف آباد اذعان داشت: ۹عدد از این نیمکت ها در پارک محله ای مجتمع شهید منتظری و مابقی در پارک مادر نصب گردیده است.


وی به شست و شوی جداول خیابان های شریعتی و امام خمینی اشاره کرد و گفت: لايروبي خيابان امام از بلوار حسابي تا سه راه يزدانشهر، اجرای نظافت آرامستان صالح آباد و تکمیل رنگ آمیزی جداول و خطوط ترافیکی خیابان شریعتی از دیگر اقدامات انجام شده در هفته های اخیر هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.