امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پزشکی خبر داد

پیشنهاد نامگذاری یک خیابان مشهد به نام نجف آباد

رئیس شورای شهر نجف آباد گفت: در جلسه اخیر شهردار نجف آباد با همتای مشهدی خود علاوه بر تبادل نظر در خصوص استفاده از تجربیات این کلان شهر در زمینه طراحی و اجرای المان های شهری و حل مشکلات توسعه ای حسینیه نجف آبادیها، پیشنهاد نام گذاری یک خیابان در هر دو شهر به نام مشهد و نجف آباد مطرح شد.

مجید پزشکی رئیس شورای شهر نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ضمن اعلام این خبر اضافه کرد:« مرتضوی شهردار مشهد در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم و خالصانه خود به مردم شهید پرور نجف آباد، بر آمادگی تمامی بخشهای مجموعه تحت مدیریت خود جهت تبادل اطلاعات و تجربیات فی ما بین تاکید کرد.»
لازم به ذکر است که در این برنامه که با حضور ابوترابی منتخب مردم در مجلس نیز همراه بود، مدیران شرکت کننده نجف آبادی از برخی المان های شهری مشهد مانند مجسمه زائران سلام دهنده به هشتمین پیشوای شیعیان در میدان شهرداری این شهر دیدن کردند.
لازم به ذکر است که انجام اقدامات لازم از سوی شهرداری مشهد جهت تملک و تغییر کاربری زمین مجاور حسینیه نجف آبادیها در مشهد جهت اجرای طرح های توسعه ای هدف اصلی این دیدار مشترک را تشکیل میداد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.