امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

همراه با معاون استاندار و پارلمان شهری در بازدید عمرانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، عصردوشنبه چهارم تیرماه، مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد، مهندس احمدرضا جعفرزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، مهندس مجتبی گودرزی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد، قائم مقام شهردار و معاونین شهردار و جمعی از مدیران ستادی شهرداری بازدیدی از پروژه های عمرانی انجام شده و دردست اقدام مدیریت شهری بعمل آوردند.


 در این بازدید که تا اذان مغرب به طول انجامید، کشتارگاه صنعتی نجف آباد، میدان نجف اشرف و ورودی غرب ، فرهنگسرای کوثر(منطقه 4)، محور تفریحی گردشگری بوستان زندگی و بیشه ، خیابان شهدا، مباحث آسفالت، و... بصورت میدانی مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات و موارد مربوطه ارایه گردید.


شایان ذکر است مهندس مجتبی راعی با حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور مورخ ۲۴ خردادماه ۱۳۹۷ بعنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد منصوب و جایگزین سهراب مظفر نجفی که به افتخار بازنشستگی نایل شده بود گردید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.