امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مهدی فاضل معاون امور زیربنائی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

اختصاص ۹میلیارد تومان برای آسفالت

اختصاص ۹میلیارد تومان برای آسفالت
معاون امور زیر بنائی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد گفت: مجموعه خدمات در نظر گرفته شده جهت بهسازی معابر به دلیل اجرای گسترده شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر دچار مشکلات و محدودیتهای عدیده ای شده اند، ولی با این تفاصیل در سال جاری اجرای بیش از نه میلیارد تومان آسفالت در سطح معابر پیش بینی شده است.


 مهدی فاضل در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با تاکید بر همکاری بیشتر شهروندان در خصوص اجرای انشعاب فاضلاب منازل اظهار داشت: تمامی زیرساخت ها برای انجام این میزان آسفالت در سطح معابر شهر فراهم شده و امیدواریم فعالیت شرکت های خدمات رسان، خللی در سرعت خوب فعالیتها ایجاد نکند. در معابری که شبکه اصلی فاضلاب آن ها انجام شده، طبق هماهنگی و توافق صورت گرفته با آبفا عملیات بهسازی صورت گرفته و در صورت تمایل شهروند برای اجرای انشعاب، این کار به صورت تونلی و از زیر آسفالت انجام خواهد گرفت.


فاضل به وضعیت بسیار خراب آسفالت برخی معابر مهم شهر و معطلی بهسازی آن ها برای اجرای شبکه فاضلاب اشاره کرد و گفت: طی هفته های اخیر شاهد اجرای روکش در معابر مانند خیابان منتظری جنوبی حدفاصل میدان حضرت امام تا تقاطع بلوار شهدا، خیابان های رجایی و ۱۵خرداد جنوبی حدفاصل بلوار بهارستان تا شهدا و خیابان مطهری از محدوده تقاطع سعدی تا بلوار میرداماد بوده ایم و این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.


تکمیل مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری
مهدی فاضل از آغاز عملیات پیاده روسازی و سنگ فرش خیابان امام شرقی حدفاصل تقاطع ۲۲بهمن تا میدان آزادگان خبر داد و گفت: همزمان با این عملیات بهسازی، مسیر ویژه دوچرخه سواری آن نیز تکمیل خواهد شد تا علاقه مندان با طی آن وارد محور سلامت در بلوار طالقانی شده و تا محدوده بوستان خدمت ادامه مسیر دهند.
معاون امور زیر بنائی و حمل و نقل شهری، گسترش فرهنگ ورزش عمومی، افزایش نشاط عمومی، کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا به همراه مدیریت بهتر ترافیک شهری را از جمله دلایل سرمایه گذاری قابل توجه شهرداری در ایجاد زیرساخت های پیاده روی و دوچرخه سواری دانست و اعلام کرد: از تمامی کسبه فعال در این مسیر تقاضا داریم که از هر گونه سد معبر در برابر مسیر طراحی شده خودداری کنند.


استقبال بسیار خوب شهروندان از پیاده روی و دوچرخه سواری در باند کندروی بلوار فجر دیگر مطلبی بود که فاضل با بیان آن خاطر نشان کرد: در نظر داریم با اجرای یک مسیر ویژه در بلوار آیت نجف آبادی، امکان ورود علاقه مندان به میدان بسیج و ادامه آن خیابان شریعتی را هم فراهم کنیم تا در ادامه و از طریق یکی از معابر، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی به بلوار فجر بازگردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.