امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
قربانعلی مومنی مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

گذری برعمکرد منطقه چهار / انتهای خردادماه

انتقال 27سرویس ضایعات از منطقه چهار
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر بیش از بیست و هفت سرویس از انواع ضایعات ساختمانی یا فضای سبز از سطح شهر جمع آوری و جهت دفن بهداشتی و ایمن به سایت دفن بیست شهرداری منتقل شده است.


قربانعلی مومنی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به اجرای منظم برنامه علف زنی در نقاطی مانند بلوارهای شاهد، مطهری، پلیس راه، امام رضا و انقلاب بیان داشت: انجام چمن زنی پارک های کتاب، فیروزه و شهید نورمحمدی در کنار انجام گودبرداری در کنار گذر کمربندی و آرامستان برای کاشت نهال و تکمیل عملیات لایروبی در بلوارهای شورا و مطهری از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.
مومنی در ادامه افزود: ترمیم جوی آب در خیابان معلم و اجرای سرعت گیر آسفالتی در بلوار پرستار از دیگر اقدامات قابل ذکر طی این مدت هستند.
کاشت ۱۵۵۰گلدان گل
مومنی همچنین به ایجاد باغچه ۱۲۰متر مربعی در میدان حضرت زینب با کاشت بیش از هزار و پانصد و پنجاه گلدان گل ناز یخی اشاره کرد و بیان داشت: انجام عملیات مورد زنی در بلوارهای پرستار، منتظری و مطهری و شست و شوی آبنمای میدان طالقانی، مسجد جامع، قرض الحسنه، مصلی و پارک شهید نورمحمدی از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.


شست و شوی جداول بلوارهای مطهری و شورا دیگر موردی بود که مدیر منطقه با اشاره به آن خاطر نشان کرد: تکمیل ایزوگام حوض المان شهدا، اجرای دور برگردان بلوار امام رضا، تکمیل حصار انبار چاه شماره۲۱، پاکسازی محیط آرامستان و گلستان شهدا در کنار انجام ۱۳ مورد گودبرداری در بلوار طالقانی به منظور واکاری فضای سبز از دیگر تلاش های صورت گرفته در هفته های اخیر هستند.
زیرسازی بلوار امام رضا، خاکبرداری و تسطیح در گلستان های ۴۰ تا ۴۳، انجام لکه گیری و آسفالت در بلوارهای توحید، شاهد، مطهری و انقلاب به همراه رفت و روب منظم و برنامه ریزی شده معابر اصلی و فرعی سطح منطقه از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.
رفع عیوب و تعمیرات برقی در ۸۰مورد
مومنی به فعالیت های صورت گرفته در بخش روشنایی و سیستم های برقی منطقه پرداخت و اظهار داشت: در همین مدت شاهد انجام نزدیک به هشتاد مورد تعمیر ریسه و لامپ های روشنایی و انجام مونتاژکاری قطعات مختلف برقی در نقاط مختلف شهر از جمله پارک های کتاب، شهید نورمحمدی و فیروزه بوده ایم.


اجرای ۱۵ریسه لامپ جدید در نقاط مختلف و رفع عیب از دوازده ریسه موجود دیگر مطلبی بود که مدیر چهارمین منطقه شهرداری با بیان آن افزود: رفع عیب از چراغ چشمک زن میدان حضرت زینب، تعمیر کابل چاه آب بلوار جمهوری، تعمیر شش پروژکتور، جانمایی و نصب چندین کلید ریسه و رفع عیب از چراغ راهنمایی سه راه ورودی اصلی و روشنایی پارک کتاب از دیگر اقدامات انجام شده هستند.
اجرای شانزده مورد گودبرداری و کاشت نهال در بوستان بهشت، اصلاح و ترمیم جداول ورودی خیابان های نگارستان ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۴ و ۱۵ به همراه تکمیل عملیات جدول گذاری در بلوارهای مطهری و امام رضا به همراه کنارگذر گلستان شهدا و جوی پارک فدک از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.