امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

رونمایی از طرح شهید حججی

طرح شهید حججی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی از سوی ستاد کانون های مساجد کشور در گلزار شهدای نجف آباد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان ، طرح شهید حججی با هدف مبارزه با کاهش آسیب های اجتماعی چهارشنبه13/4/97 با حضور مسئولان ستادی و استانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و پدر شهید محسن حججی در گلزار شهدای شهر نجف آباد رونمایی شد.


بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی در این مراسم با بیان اینکه شهادت محسن حججی رنگ و صبغه الهی تری به استان اصفهان و شهر نجف آباد بخشید، گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می کوشند تا فرهنگ شهادت و ایثار را برای نسل جوان تقویت کنند و مسیر شهدایی مانند شهید حججی را ادامه دهند.
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه با بیان اینکه طرح شهید حججی از سوی این ستاد و با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی برگزار می شود، گفت: این طرح به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۷۰ نقطه از کشور اجرا می شود.
کانون های مساجد، خانه انقلاب باشند

حضرت آیت الله العظمی مظاهری مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با مهربانی، خانه انقلاب و متدینین باشند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.