امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه یک / ابتدای تیرماه

کاشت ۱۰هزار گل در اولین منطقه
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر شاهد کاشت نزدیک به ده هزار گلدان انواع گل در نقاط مختلف منطقه بوده ایم و همزمان بیش از هزار و پانصد متر باغچه نیز کاشته شده است.


جلال ربیعی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از اطلسی، جعفری، پریکانتا، گازانيا، رز نسترن،کوکب کوهی و شمعدانی به عنوان مهمترین گونه های کاشته شده در این مدت نام برد و گفت: خیابان شریعتی، بلوار فجر، میدان شهدا، بوستان خدمت، بلوار شهید حججی، بلوار دلگشا، میدان شهیدان مدافع حرم، پارک لاله، بلوار آیت و مجموعه متوفیات از جمله محل های کاشت این گل ها به شمار می آیند.


ربیعی اضافه کرد: شست و شو و نظافت آبنماهاي ميدان آزادگان و پارك لاله، اجرای ریسه های جدید در خیابان های امام و شریعتی، فن جدید به سرویس های بهداشتی بوستان خدمت، نظافت منظم سرویس های بهداشتی سطح منطقه به صورت دو مرتبه در روز، تعويض لامپ هاي كم مصرف و شستشوي طلق آن ها در گلزار شهدا و نصب پروژکتور در محل یادمان شهدا از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.


رفع برخی مشکلات مربوط به اتصالات برق در واحد موتوری، متوفیات و کشتارگاه ، آپارات کابل در میدان شهدا، هشتاد متر معکب بلوک چینی کانال میدان شهداء، اجرای پنجاه متر طول سنگ آبنما در بوستان خدمت، نصب دو دریچه فلزی و حفر شش چاه جذبی از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.


78هزار متر علف زنی و ۱۳هزار متر لایروبی
مدیر منطقه یک شهرداری از انجام بیش از هجده هزار متر طول علف زنی و نزدیک به شصت هزار مترمربع چمن زنی به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه طی هفته های اخیر یاد کرد و بیان داشت: طرفین خیابان قدس از بلوار طالقانی تا شیخ بهایی، دو طرف خیابان شیخ بهایی جنوبی از چهار راه شهرداری تا سه راه نظام الملک، خیابان امام حدفاصل چهار راه شهرداری تا ۲۲ بهمن به همراه خیابان های مولوی، یزدانمهر، فارابی، بهداشت، کاروان، رسالت، ابوذر، شهید اسماعیلی، نظام الملک و دلگشا از جمله نقاطی هستند که عملیات لایروبی در آن ها انجام شده است.


جلال ربیعی از انجام لکه گیری در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه با استفاده از ۹تن آسفالت خبر داد و اظهار داشت: کاشت بیش از پانصد اصله انواع درخت، انتقال نزدیک به ۱۵۰ سرویس انواع ضایعات مربوط به هرس درختان، لایروبی ها و دیگر عملیات های عمرانی در کنار هزار متر طول هرس درخت وچهارصد متر طول مورت زنی از دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت هستند.


انجام سه هزار متر مربع زیرسازی در خیابان قائم در بلوار ولیعصر و حذف بیست درخت خشک شده در خیابان های قدس و شیخ بهایی از دیگر اقدامات شهرداریی منطقه یک در هفته های اخیر محسوب می شوند.

اجرای ۴۲هزار متر شست و شوی جداول
ربیعی در ادامه صحبت های خود به شست و شوی بیش از چهل و دو هزار متر از جداول منطقه طی هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: باند شمالی خيابان شريعتي، خيابان منتظري شمالي از چهاراه شهرداري تا نوبهار، میدان حضرت امام، خیابان های شیخ بهایی، فردوسی مرکزی و خیابان امام و شریعتی، بازار، میادین بسیج و آزادگان، بلوار های طالقانی، استقلال، آیت و فجر از جمله این نقاط هستند.


جلال ربیعی از انجام بیش از ۴۱۰۰متر مربع عملیات زیرسازی در منطقه خبر داد و بیان کرد: اجرای پانصد متر لوله کشی برای آبیاری قطره ای در میدان شهدا، جمع آوري ضايعات آهن و ماشين هاي قراضه در بلوار آيت و ايزدي، بیست متر کانیو گذاری در خیابان قائم، ادامه اجرای قطعات بتنی یو شکل در بلوار فجر، سرامیک کاری در سرویس بهداشتی پارک لاله، اجرای ده متر دال بتنی در کوچه نشاط به همراه سمپاشی درختان در خیابان های سطح منطقه نظیر شریعتی، مولوی، بهداشت، فارابی و رسالت از دیگر اقدامات قابل ذکر هستند.
در همین مدت اقدامات دیگری نیز همانند پاکسازی پایه تیر های چراغ برق و تابلوهای اعلانات از پوسترهای مختلف، جمع آوری پنج خودروی فرسوده از بلوار طالقانی و ایزدی، انجام ۱۸۵۰ متر مربع زیرسازی و شیب بندی معابر، صد متر مربع بلوک فرش در منتظری جنوبی، پانزده متر جدول گذاری در خیابان قائم، جدول گذاری در خیابان امام حدفاصل ۲۲بهمن تا باغملی و انجام بلوک فرش چینی در کانال میدان شهدا انجام گرفته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.