امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
رئیس بنیاد شهید نجف‌آباد مطرح کرد

جزئیات تشییع پیکر شهید حیدر غلامی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف‌آباد گفت: مراسم تشییع شهید حیدر غلامی روز یکشنبه، 24 تیرماه از مقابل بنیاد شهید سابق نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

عطاءالله شریعتی‌نیا  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد، درباره مراسم شهید حیدر غلامی، از شهدای تازه تفحص شده، اظهار کرد: طبق جلسه‌ای از که  در محل فرمانداری نجف‌آباد برگزار شد، مقرر شد، مراسم تشییع این شهید روز یکشنبه 24 تیرماه از ساعت 8:30 صبح از محل بنیاد شهید سابق در خیابان شریعتی به سمت گلزار شهدا برگزار شود.

وی افزود: بعد از برگزاری مراسم تشییع این شهید در روز پنج‌شنبه در اصفهان، پیکر مطهر شهید به نجف‌آباد منتقل و مراسمات گرامیداشتی برگزار خواهد شد؛ شب جمعه مراسم گرامیداشت در محل یادمان شهدای نجف‌آباد و هم‌چنین روز دوشنبه از ساعت 8:30 تا 11 در مسجد جامع نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف‌آباد در پایان گفت: محل دفن این شهید در گلزار شهدا و در همان محلی است که صورت قبری برای وی در زمان شهادتش گذاشته‌ شده است.

به گزارش فارس، شهید حیدر غلامی، فرزند حسین، متولد سال 1335، زاده شهر نجف‌آباد است که در عملیات رمضان در سال 61 در شرق بصره به شهادت رسید و مفقودالاثر شد و بعد از گذشت 36 سال پیکر مطهر و پاکش به میهن بازگشت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.