امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مسابقات فوتسال ادارات، ارگان ها و سازمان های دولتی

این سری مسابقات که با هدف ایجاد انگیزه برای تحرک و دستیابی به نشاط جسمی و روحی در پرسنل به صورت مستمر از تاریخ ۹ بهمن سال 1396 شروع و پس از برگزاری ۴۴ بازی، روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ به کار خود پایان داد و تیم های مشترک شهرداری مرکزی و منطقه پنج، بیمارستان فاطمه زهرا(س) و شهرداری منطقه سه به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.


در پایان این دوره و همزمان با برگزاری بازی نهایی طی مراسمی با حضور نمایندگان و مسئولین تیم های شرکت کننده، پوراسماعیلی عضو شورای اسلامی شهر، فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، مومنی مدیر منطقه چهار و بهارلویی مدیر منطقه پنج، ضمن تقدیم لوح یادبود برگزای اولین دوره این مسابقات به کلیه تیم های حاضر، جوایز تیم های برتر اهدا شد.


با تشکر ویژه از کمیته داوران هیات فوتبال آقایان انصاری و شکرانه و سرپرستان، مدیران باشگاه شهرداری نجف آباد آقایان حسینی، حیدریان، تقی پور که در برگزاری هرچه منظم تر این دوره از مسابقات همت و تلاشی مضاعف داشتند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.