امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

هفتاد و پنجمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)، هفتادو پنجمین(75) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز دوشنبه مورخ 15/5/97 ساعت 17 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر دستور کار جلسه را مطرح فرمودند.

*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 75:

* در ابتدا با دعوت و هماهنگی قبلی جناب آقایان بیگدلی معاونت محترم خدمات شهری شهرداری و کرمی ریاست محترم کشتارگاه در جلسه رسمی شورا حضور بهم رساندند و به بیان توضیحاتی پیرامون عوارض کشتارگاه پرداختند .

*پیرامون موضوع شکایت جمعی از همسایگان جنب پارک فرهیختگان بحث و تبادل نظر صورت گرفت که ایشان از سر و صدای زیاد گله مند هستند و این پیشنهاد مطرح شد که با توجه به اینکه بوستان مذکور در نقطه خوبی قرار دارد ، کاربری آن بصورت دیگری مانند بازارچه صنایع دستی یا برای یکی از نیازهای دیگر در نظر گرفته شود که مقرر گردید شهرداری ضمن بررسی موضوع ، گزارش را به این شورا ارسال نماید .


 

سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:

1-نظر به مشرف شدن جناب آقای مهندس منتظری شهردار محترم نجف آباد به مکه مکرمه بنا به درخواست ایشان به جناب آقای محمد مغزی قائم مقام و معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری جهت طرح دعوی حقوقی ، کیفری و دیوان عدالت اداری و امضاء دادخواست­ها- لوایح دفاعیه­ها- اعتراض به آراء صادره از سوی محاکم بدوی حقوقی ، کیفری و دیوان عدالت اداری و امثالهم به محاکم قضائی و معرفی نماینده حقوقی جهت حضور در محاکم و مراجع قانونی ، امضاء و ارسال اظهارنامه رسمی و امضاء کلیه مکاتبات مرتبط با اقدامات حقوقی و اجرائی در محاکم قضائی و پاسخ به استعلامات مربوطه در طول این مدت اجازه داده می­شود که پس از بحث و بررسی مراتب فوق مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.

2-درخصوص مناقصات و مزایده­های شهرداری نجف آباد بحث و تبادل نظر گردید که مقرر گردید : 1)کلیه مزایده­ها و مناقصات در سایت شهرداری ثبت گردد .2)در کلیه موارد فوق و چاپ آگهی در روزنامه­ها به شماره مصوبه شورای شهر و ردیف بودجه اشاره گردد . که مراتب فوق مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.

3-نامه شماره 24162/97 مورخ 3/5/97 شهرداری (به شماره 1425/97 مورخ 6/5/97 دبیرخانه شورا ) منضم به تصویر نامه شماره 1107/1/2059 مورخ 10/2/97 فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد بانضمام صورتجلسه مورخ 5/2/97 با موضوع بررسی مشکلات نابینایان شهرستان و ساماندهی کتابخانه روشندلان مستقر در محل کتابخانه شهیدان فتاح الجنان ، با عنایت به اینکه شهرداری در نظر دارد نسبت به اجرای مفاد بند یک و دو صورتجلسه مذکور مبنی بر واگذاری و تحویل اموال این کتابخانه به شهرداری نجف آباد اقدام نماید . مطرح که پس از بحث و بررسی مراتب فوق باستناد بندهای 8 و 14 از ماده 80 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 1375 مجلس محترم شورای اسلامی و اصلاحات بعدی مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

ختم جلسه: جلسه ساعت 30/19 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.

غائب جلسه : جناب آقای محمد حسن آسیابانی که با توجه به هماهنگی قبلی غیبت ایشان مجاز تلقی می گردد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.