امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، مهندس مسعود منتظری با مهندس امیرهلاکویی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان در دفتر ایشان واقع در کتابخانه عمومی ابن مسکویه دیداری بعمل آورد.
در این دیدار محمد مغزی قائم مقام شهردار،ابراهیم رضایی مدیرارتباطات و اموربین الملل شهرداری و مهندس محمد مهدی فردوسی مدیرعامل سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری نجف آباد و جمعی از مدیران آن مجموعه نیز حضور داشتند.


در این جلسه مهندس منتظری ضمن تبریک انتصاب مهندس هلاکویی به این سمت ،گزارشی از فعالیتهای شهرداری نجف آباد در حوزه کتاب و کتابخوانی ارایه نمود و درخصوص ظرفیتهای شهرداری نجف آباد نظیر شش کتابخانه و مجموعه فرهنگی ، سازمان رفاهی و تفریحی و ... توضیحاتی مطرح نمود.
در این دیدار پیرامون هفته کتاب (20 الی 24 آبانماه) و گرامیداشت ملی هفته کتاب در نجف آباد با همکاری شهرداری نجف آباد و اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان و با توجه به اینکه شهید حججی نجف آبادی از فعالین عرصه کتاب و فعالیتهای فرهنگی بوده بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد پیگیری این مهم توسط مهندس هلاکویی از دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور صورت پذیرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.