امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گزارش عملکرد شهردار در جمع معتمدان شهر/همه باید به میدان بیایند

گزارش عملکرد شهردار در جمع معتمدان شهر/همه باید به میدان بیایند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری، مسعود منتظری صبح امروز 18 مهرماه/در جمع هیات امناء خیریه قمر بنی هاشم و معتمدان نجف آباد با تشریح مهمترین اقدمات عمرانی صورت گرفته در چند سال اخیر، بر ادامه روند تعامل و همکاری تمامی مردم، دستگاه های مرتبط و نخبگان با مجموعه مدیریت شهری جهت تداوم نهضت خدمت رسانی شکل گرفته، تاکید کرد.


منتظری حضورش در این جلسه را مایه افتخار خود دانست و با تشکر از مجموعه خیریه قمر بنی هاشم بابت فراهم کردن زمینه این نشست اظهار داشت: در یکی از سخت ترین شرایط اقتصادی که حتی برخی شهرداری های کشور را در تامین هزینه های جاری خود با مشکل مواجه کرده، بیش از بیست پروژه بزرگ و زیرساختی را با مجموع اعتبار شصت میلیارد تومان در دست اجرا داریم.
منتظری از تخصیص بخشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب به آبیاری فضای سبز، گسترش استفاده از سیستم های آبیاری تحت فشار و تقویت کمربند سبز در اطراف شهر به عنوان دیگر اقدامات شاخص نام برد و اضافه کرد: تمامی این تلاش ها که با استقبال خوب مردم نیز مواجه شده، با تلاش شبانه روزی و جهادی مجموعه پرسنل شهرداری و همراهی شورای اسلامی شهر میسر شده و امیدواریم در آینده نیز شاهد ادامه این روند باشیم.
احداث اولین بلوار عریض شمالی جنوبی شهر
منتظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکمیل تدریجی رینگ های ترافیکی نجف آباد اضافه کرد: در همین راستا و با تلاش مدیریت شهری و واحد املاک تاکنون نزدیک به 60درصد از مسیر یک بلوار که کمربند شمالی شهر را به کمربند جنوبی متصل می کند، آزادسازی شده و امیدواریم در پایان سال جاری همزمان با افتتاح برخی پروژه های عمرانی، شاهد کلنگ زنی این طرح نیز باشیم.


 شهردار نجف آباد دعای خیر و همراهی مردم را دیگر عامل مهم در موفقیت مجموعه مدیریت شهرداری دانست و اضافه کرد:در تفاهم نامه تنظیم شده با وزارت راه و شهرسازی، قرار بود تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی را شهرداری اجرا کند و راه و شهرسازی نیز پروژه مشابهی را برای میدان شهدای دانشجو عملیاتی کند ولی متاسفانه این موضوع با وجود دستورات صادر شده، همچنان در پیچ و خم بوروکراسی پیچیده اداری کشور معطل مانده است.
وی از لزوم نگاه اعتقادی و دسته جمعی به فعالیت های عمرانی در سطح شهر سخن گفت و اضافه کرد: بسیاری از بزرگان حاضر در این جلسه از مفاخر شهر هستند که بخش عمده ای از پروژه های عملیاتی شده، با همت و پیگیری آن ها میسر شده است.
بدون کمک شهرداری و شورا، ساختمان خیریه زمین می ماند
در ادامه این نشست که صبح های چهارشنبه هر هفته به صورت منظم با حضور کارشناسان مختلف برگزار می شود، علی سلیمان نژاد مدیر عامل خیریه قمر بنی هاشم گفت: هیچ کارشناس و مسئولی را تاکنون دوبار به این جلسه دعوت نکرده ایم ولی بر خود وظیفه می دانم از جناب آقای مهندس منتظری شهردار محترم هر سال دعوت کنم تا معتمدین و مرتبطین با خیریه، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و تلاش های شهرداری و شورا قرار گیرند.

سلیمان نژاد با تشکر ویژه از مجموعه مدیریت شهری بابت همکاری در روند صدور پروانه ساختمان جدید خیریه اضافه کرد : زبان بنده از تشکر بابت این سطح از همکاری و تعامل قاصر است و در هر محفلی که فرصت پیدا کرده ام، از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر تشکر کرده و خواهم کرد.
تبدیل نجف آباد به قطب درمانی و دانشگاهی
دکتر محمد علی هادی سفیر اسبق ایران در عربستان دیگر سخنران این نشست بود که با اشاره به ظرفیت های نجف آباد در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل ها و زیرساخت های موجود در این شهر، می توان به تبدیل آن به قطب درمانی و دانشگاهی غرب کشور و حتی ایران در آینده ای نزدیک امیدوار بود.
هادی اضافه کرد: در مسیر رسیدن به چنین نقطه ای، بایستی بسیاری از زیرساخت های شهری متناسب با این موضوع رشد کنند که از جمله آن ها می توان به بهسازی معابر، زیبایی شهر، تکمیل و نوسازی ورودی های شهر و ساخت هتل های مجهز و پیشرفته اشاره کرد.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت طلایی خدمت به مردم ادامه داد: تا به حال حتی یک کلمه بد راجع به شخصیت و عملکرد آقای شهردار نشنیده ام و ایشان را فردی خوش نام و فعال می دانم.


در بخش دیگری از این جلسه هم رستم رستمی از چهره های شناخته شده بازار و طاهری فرماندار سابق نجف آباد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که از جمله موارد مطرح شده در آن می توان به دعوت برای حضور در مراسم نکوداشت نکویی اولین فرماندار نجف آباد بعد از انقلاب اشاره کرد.
این برنامه روز پنج شنبه 19مهر ماه سال جاری از ساعت شش عصر به میزبانی دبیرستان امام صادق اصفهان در خیابان جنب پل هوایی شیخ صدوقی بر گزار خواهد شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.