امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه کشتارگاه صنعتی نجف آباد و ادارات خدمات رسان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پنجشنبه 19 مهرماه،  جلسه کشتارگاه صنعتی نجف آباد و ادارات خدمات رسان برگزار گردید.
در این جلسه که مهندس منتظری شهردار نجف آباد میزبانی آنرا بعهده داشت، مهندس رئیسی مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان ،مهندس ابوترابی ریاست شورای اسلامی شهر نجف آباد، مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به اتفاق مهندس جعفرزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، مدیران شهرستانی ونمایندگانی از ادارات خدمات رسان ، محمد مغزی قائم مقام شهردارو جمعی از مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند.


در این جلسه موارد و مسائل مربوط به انشعابات ادارات خدمات رسان در کشتارگاه صنعتی نجف آباد موردبحث و تبادل نظر واقع شد و مقرر گردید جلساتی در جهت تسهیل خدمات ادارات خدمات رسان برگزار گردد.
عملیات اجرایی اولین فاز کشتارگاه صنعتی نجف آباد با صرف اعتبار بالغ برهشت میلیارد تومان به پایان رسیده و در حال حاضر دو مناقصه دومین فاز آن به ارزش ۱۲ میلیارد تومان شامل خرید تجهیزات و تکمیل ساختمان و ابنیه برگزار و تعیین پیمانکارصورت گرفته و قرارداد آن انجام شده و درحال کار می باشند.


بخش زیادی از بودجه صرف شده در اولین فاز کشتارگاه، طی رایزنی های گسترده صورت گرفته از طریق دفتر مقام معظم رهبری تامین شده و در دومین فاز نیز قرار است با صرف بودجه ۱۲میلیارد تومانی علاوه بر ساخت تصفیه خانه و بخش های دیگری از این مجموعه، تجهیزات مورد نیاز آن هم خریداری و نصب گردد.
سالن اصلی کشتارگاه را دارای مساحتی بیش از ۲۶۵۰ متر مربع در دو طبقه ،آغل با مجموع زیربنای سه هزار و پنجاه متر مربع، سالن پیش سرد با مساحت تقریبی دو هزار متر مربع، بخش فرآوری ضایعات در هفتصد و شصت متر مربع و قسمت اداری با مساحت ۵۳۰متر مربع از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای کشتارگاه صنعتی نجف آباد محسوب می شوند.


طی عملیات عمرانی اولین فاز این پروژه از ۴۷۰ تن فولاد برای ساخت سازه فلزی آن در خارج از شهرستان استفاده شده و نزدیک به ۲۵۰۰ متر مکعب نیز بتن ریزی انجام گرفته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.