امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از افزایش27 درصدی کشف مواد مخدر در این خطه طی سالجاری در مقایسه با سال قبل خبر داد.

کشف مواد مخدر در نجف آباد 27 درصد افزایش یافت

سرهنگ محمد رضا خدا دوست روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در این مدت 126 کیلو گرم تریاک و 1.5 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی درنجف آباد کشف شده است.
وی اظهارداشت : در این مدت همچنین 2 میلیارد و 700 میلیون ریال کالا و 40 تن چوب بلوط قاچاق کشف و 457 سارق همراه با اموال سرقتی دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی نجف آباد افزود : 85 درصد تصادفات شهرستان که منجربه فوت و یا نقص عضو شده مربوط به موتورسیکلت سوارانی است که کلاه ایمنی ندارند و تابع مقررات راهنمایی و رانندگی نیستند.
خدا دوست ادمه داد: واحد راهور این شهرستان برای کاهش تصادفات در یکسال گذشته بیش از 135 جلسه آموزش قوانین و مقرارت راهنمائی و رانندگی برگزار کرد.
وی با بیان اینکه در نجف آباد بیش از 123 هزار دستگاه موتورسیکلت تردد می کند ، یادآور شد : در یکسال گذشته توقیف موتورسیکلت سوران متخلف 39 درصد، جریمه نداشتن کلاه ایمنی 10 درصد و عبور از چراغ قرمز 11 درصد افزایش داشته است.
خدا دوست تصریح کرد : به مناسبت هفته نیروی انتظامی از هشت نفر راننده تابع مقررات ، جمعی از کارکنان نیروی انتظامی و از ابراهیم رضائی مدیر روابط عمومی و محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی ، تفریحی شهرداری نجف آباد به دلیل همکاری درجهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی قدردانی شد.


شهرستان نجف آباد با 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.