امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

اجرای 260 ساعت ویژه برنامه ورزشی در شش ماه

 اجرای 260 ساعت ویژه برنامه ورزشی در شش ماه
رئیس هیات مدیره سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت: این سازمان طی شش ماه نخست سال جاری بیش از سی و شش ویژه برنامه مختلف ورزشی را با مجموع زمانی دویست و شصت ساعت به صورت مستقل یا مشارکتی با دیگر ارگان ها برگزار کرده است.


محمد مغزی قائم مقام شهردارنجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از برگزاری ۹ سری ویژه برنامه ورزش زورخانه ای به عنوان یکی از بخش های قابل توجه برنامه های این مدت نام برد و اضافه کرد: تجلیل از شهدای ورزشکار، همایش پیاده روی اصناف، همایش یوگا، چندین مورد همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات دارت و شطرنج ویژه پرسنل شهرداری از جمله این موارد هستند.
مغزی به فعال شدن مدارس فوتبال و فوتسال در دو بخش دختران و پسران اشاره کرد و اعلام نمود: دوچرخه سواری خانوادگی، رقابت های فوتسال بانوان، دوچرخه سواران سایکل توریست، رقابت های دو و میدانی و مسابقات طناب کشی و دارت از دیگر برنامه های برگزار شده در این مدت هستند.


درخشش ورزش شهرداری نجف آباد در استان
رئیس هیات مدیره سازمان رفاهی تفریحی بخش دیگری از سخنان خود را به تشریح عناوین کسب شده توسط ورزشکاران و تیم های زیر مجموعه سازمان و شهرداری نجف آباد اختصاص داد و افزود: کسب مقام سوم تیم فوتبال زیر ده سال شهرداری نجف آباد در لیگ شهرستان، شرکت تیم فوتسال بانوان شهرداری در رقابت های استانی، قهرمانی نوجوانان شهرداری نجف آباد در لیگ شهرستان به همراه قهرمانی تیم باشگاهی زورخانه شهدا شهرداری در رقابت های استانی و کسب عنوان نایب قهرمانی توسط همین تیم در مسابقات کشوری از جمله افتخارات به دست آمده در این مدت هستند.


قائم مقام شهردار نجف آباد همچنین از ورود تربیت شدگان مدارس فوتسال شهرداری به تیم های لیگ یک و لیگ برتر کشور به عنوان گواهی بر کیفیت آموزش های ارائه شده در این مراکز یاد کرد و خاطر نشان ساخت: تجلیل از پیشکوتان کوهنوردی، همکاری در برگزاری هشتمین جشنواره اسب اصیل کرد، برپایی مسابقات شطرنج و دارت ویژه پرسنل، دومین دوره مسابقات شطرنج اپن یادبود شهید حججی و برگزاری رقابت های فوتسال ادارات و سازمان های سطح شهر از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه ورزش با مدیریت سازمان محسوب می شوند.
در برگزاری این ویژه برنامه ها مجموعه های مختلفی همچون فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و راهور، هیات ورزش های زورخانه ای، صدا و سیما، هیات کوهنوری، خیریه های قمر بنی هاشم و جنان، هیات ورزش های همگانی و گروه صنعتی دارکوب مشارکت داشته اند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.