امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

آمادگی چندین سرمایه گذار برای مشارکت در قطار شهری

شهردار نجف آباد گفت: همزمان با پیگیری امور مربوط به آزادسازی مسیر و توافق با دانشگاه آزاد در خصوص اختصاص زمین به دپوی مبداء پروژه قطار شهری نجف آباد به اصفهان، چندین سرمایه گذار بخش خصوصی نیز برای مشارکت در این طرح شاخص استان اعلام آمادگی کرده اند.
مهندس مسعود منتظری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با تقدیر از همراهی و همکاری بسیار خوب مدیریت واحد جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در دوره جدید و دوره های قبل بیان داشت: با توجه به آزادسازی بخش عمده ای از مسیر پیش بینی شده برای طرح و تعامل سازنده مجموعه دانشگاه و شهرداری های واقع در مسیر برای ایجاد دپوی مبداء و ایستگاه های واقع در مسیر، به نظر می رسد امکان کلنگ زنی این طرح بزرگ طی شش ماه دوم سال جاری وجود داشته باشد.


منتظری به اعلام آمادگی استانداری استان برای انجام هر گونه همکاری در مسیر اجرای طرح اشاره داشت و افزود: همزمان با تاکید کمیسیون ماده ۵استانداری در خصوص تغییر کاربری زمین های مورد نیاز برای اجرای طرح، با آزادسازی محل بنگاه میوه و تره بار و جا به جایی محل فعلی اتوبوسرانی نجف آباد در آینده ای نزدیک، علاوه بر آزادسازی زمین های مورد نیاز برای ایجاد ایستگاه، زمینه ارائه بسته های پیشنهادی مختلف برای سرمایه گذار طرح نیز فراهم شده است.
طبق توافق صورت گرفته با شهرداری اصفهان، قطار شهری نجف آباد به خط متروی این شهر متصل خواهد شد و این موضوع در آینده ظرفیت بسیار خوبی برای تردد ساکنان غرب استان به شهر اصفهان در کنار استفاده از زیرساخت های فراهم شده در نجف آباد همچون مجموعه های دانشگاهی و امکانات تفریحی، پزشکی و صنعتی را فراهم خواهد کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.