امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس سید محمد ابراهیم احمدی معاون شهرسازی و معماری شهرداری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

تخفیف‌های ویژه برای بافت‌های فرسوده

معاون شهرسازی و معماری شهرداری نجف‌آباد گفت: با موافقت شورای اسلامی شهر نجف‌آباد و طبق مصوبه اعلام شده تمامی متقاضیان ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده می‌توانند از تخفیف پنجاه درصدی در کاربری‌های مسکونی و تخفیف چهل درصدی در خصوص کاربری‌های تجاری استفاده کنند.
مهندس سید‌محمد ابراهیم احمدی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر به استناد بندهای مختلف دفترچه عوارض محلی بیان داشت: در کاربری‌های مسکونی واقع در بافت‌های فرسوده، تمامی متقاضیان صدور پروانه و تراکم ساختمانی می‌توانند از حداکثر پنجاه درصد تخفیف تا پایان بهمن ماه سال جاری بهره‌مند شوند.


احمدی اضافه کرد: در خصوص بازسازي واحدهاي تجاري داراي تسويه حساب يا پايان كار نیز به عوارض پذيره به همان ميزان داراي تسويه حساب حداكثر 40 درصد تخفيف اعمال می‌شود.
وی خاطر نشان ساخت: در خصوص بازسازي واحدهاي تجاري داراي تسويه حساب و يا پايان كار به ميزان تعداد كسر پاركينگ پرداخت شده، از پرداخت عوارض كسر پاركينگ معاف خواهند بود.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 2.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.