امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

جلسه مدیریت بحران با موضوع بارش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهردار ینجف آباد، دوشنبه 24 دیماه 1397، مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف آباد میزبان جلسه مدیریت بحران در دفتر خویش بود.
در این جلسه معاونین ، مدیران مناطق ،مدیران عامل سازمانهای آتش نشانی و خدمات ایمنی و عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و تعدادی از مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند.

ستاد مدیریت بحران شهرداری تاکنون دوبار با حضور معاونین، روسای سازمان های مرتبط و مدیران ستادی و اجرایی شهرداری تشکیل جلسه داده است.
شهردار در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از بارشهای اخیر عنوان داشت  هدف اصلی این نشست ها ایجاد ساختار سازمانی و شناسایی ظرفیت ها و امکانات نیروی انسانی و ماشین آلات و امکانات و همچنین شناسایی نقاط حادثه خیز سطح شهر نجف آباد و مشکلات سال های گذشته بوده است.
منتظری بیان داشت: طی بازدیدهای مکرر از نقاط حادثه خیز تصمیمات مهمی اتخاذ شد و عملیات لایروبی کانال ها و جداول سطح شهر صورت گرفته است و با تأکید بیان داشت بایستی مجموعه مدیریت شهری در حفر و تکمیل کانال و چاه های جذبی با سرعت عمل بیشتری اقدام  نمایند و لایروبی کانالهای دفع آبهای سطحی تداوم یابد.
در این جلسه مقرر شد اقدامات و فعالیتهای عمرانی مناطق با هماهنگی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری هماهنگ و صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری نجف آباد بیش از هر زمان دیگری در فصول بارندگی آمادگی کامل خواهد داشت و مدیران در تمامی ساعات در دسترس هستند، بیان کرد: بسیاری از اقداماتی که طی سالیان گذشته قبل از فصول بارندگی صورت نمی گرفت، امسال با حمایت و جدیت مجموعه ستاد مدیریت بحران  شهرداری در دستور کار قرار گرفته و ستاد مدیریت  بحران شهردای با آمادگی کامل در مواقع لزوم وارد عمل خواهد شد.
شهردار  ابراز داشت: با تمهیدات و تصمیمات صورت گرفته امیدواریم امسال مشکلات مردم در فصول بارندگی به حداقل برسد و انشالله شاهد سالی پربارش باشیم.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.