امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حشمت الله بهارلویی مدیر منطقه پنج در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری

گذری برعمکرد منطقه پنج / دیماه 1397

ادامه فعالیت های عمرانی در ورودی غرب
مدیر منطقه پنج شهرداری نجف آباد گفت: در ادامه مجموعه فعالیت های در نظر گرفته شده در راستای بهسازی ورودی غرب نجف آباد که شامل احداث میدان نجف اشرف و المان آن به همراه ساماندهی و بهسازی بلوار جانبازان می شود، طی هفته های اخیر شاهد اجرای اقدامات مختلفی همچون دو هزار و پانصد متر مربع اجرای زیراساس و حدود ششصد و پنجاه متر جدول گذاری بوده ایم.

حشمت الله بهارلویی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این خبر افزود: در این مدت بلوار جانبازان شاهد اقداماتی مانند چهارصد و پنجاه متر جدول گذاری، بیش از سیصد تن بلوکاژ، هشتاد متر مکعب بلوک چینی، یکصد متر مکعب خاکبرداری و یکصد و بیست متر مکعب پی کنی و جمع آوری آسفالت بوده است.

بهارلویی با اشاره به تکمیل تدریجی مراحل مختلف طراحی و ساخت المان میدان نجف اشرف به عنوان بخشی از طرح بزرگ ساماندهی ورودی غربی شهر اضافه کرد: در دیگر بخش های این پروژه نیز شاهد کارهایی مانند دویست متر جدول گذاری، یکصد و پنجاه متر کانیو گذاری و اجرای بیش از دو هزار و پانصد متر مربع زیراساس در لاین شمالی دور برگردان طرح بوده ایم.

اجرای ۳هزار متر لایروبی در سطح منطقه
بهارلویی همچنین به مجموعه اقدامات ویژه منطقه با توجه به فرا رسیدن فصل بارش نزولات آسمانی اشاره داشت و گفت: طی هفته های اخیر لایروبی گسترده جوی های سطح منطقه شروع شده و تاکنون بیش از سه هزار متر کار انجام شده و همزمان در چندین نقطه نیز کار احداث چاه های جذبی به منظور تقویت سفره های زیرزمینی به کمک روان آب های سطحی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه پنج آغاز ساخت مجموعه سرویس بهداشتی در پارک نگین آزادگان را دیگر اقدام قابل ذکر خواند و اظهار داشت: در خیابان شهریار یکصد متر جدول گذاری و همین میزان کانیو گذاری انجام گرفته و در خیابان مفتح نیز با استفاده از پنج تن آسفالت، عملیات لکه گیری و اجرای سرعت گیر عملیاتی شده است.

انجام ده ها متر مربع لکه گیری بلوک فرش معابر در نقاطی مانند بلوار بسیج و خیابان ساحل دیگر موردی بود که بهارلویی با اشاره به آن ادامه داد: پنجاه متر مکعب خاکبرداری در خیابان رازی، بیش از سیصد متر طول جدول گذاری در خیابان مفتح، نصب پل فلزی در خیابان ساحل و نصب پنج پایه ترافیکی در تقاطع خیابان های عطار و بهشتی از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

اجرای چال کود برای درختان منطقه
بهارلویی بخش پایانی سخنان خود را به تشریح مجموعه اقدامات انجام شده در سطح فضای سبز منطقه اختصاص داد و افزود: با توجه به گذشت چندین سال از اجرای آخرین چال کود برای بیشتر درختان سطح منطقه، طی هفته های اخیر این کار به صورت گسترده در نقاط مختلف با استفاده از مخلوط کود حیوانی و خاک برگ شروع شده و این روند طی هفته های آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

حشمت الله بهارلویی به وجین علف های هرز بلوارهای اصلی منطقه و گل کاری گسترده در میادین و نقاط پرتردد اشاره داشت و خاطر نشان ساخت: بارگیری و انتقال نزدیک به ده سرویس انواع ضایعات به مقصد سایت دفن بیست، کاشت درخت توت مثمر در حدفاصل کمربندی شمالی شهر و شهرک آزادگان به عنوان دومین فاز احداث پارک در این محدوده، تخلیه هفت مورد چاه های آبریزی در خیابان های چمران و طالقانی، شست و شوی جداول سطح منطقه و انجام سه مورد آزادسازی جوی به کمک بیل مکانیکی از دیگر اقدامات قابل ذکر در این مدت هستند.

عکسهای بیشتر :


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.