امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه سه / دیماه 1397

کاشت ۹هزار گل در منطقه سه
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: طی ماه های اخیر نزدیک به ۹هزار گل از انواع ناز گوشتی، ناز یخی، همیشه بهار، ناز یخی، شب بو، بنفشه و مروارید در نقاط مختلف منطقه کاشته شده و حدود پنج هزار متر مربع نیز چمن کاری جدید، لکه گیری فضاهای سبز موجود و کاشت باغچه انجام گرفته است.

حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به ترمیم و بهسازی چندین مورد پیاده رو در سطح منطقه در این مدت اضافه کرد:  سرویس کامل موتورخانه پارک شهید کبیرزاده، بازرسی فنی و انجام سرویس های مورد نیاز در مورد نزدیک به دویست پایه روشنایی و تعویض بیش از شصت لامپ سوخته به همراه نظافت و پاکسازی منظم فضاهای سبز به همراه سرویس های بهداشتی و آب نماهای سطح منطقه از دیگر کارهای صورت گرفته در این مدت هستند.

کاشت ششصد درخت
عزیزخانی بخش دوم صحبت های خود را به تشریح مجموعه اقدامات صورت گرفته در حوزه فضای سبز منطقه اختصاص داد و افزود: طی هفته های اخیر بیش از ششصد اصله درخت توت، اقاقیا، عرعر و زیتون در نقاط مختلف منطقه غرس شده اند و در موضوع هرس درختان هم در مورد بیش از دو هزار و دویست اصله درخت شاهد حذف شاخه های اضافه بوده ایم.

مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد از سه هزار و هفتصد مورد درآوردن تشتک درختان به عنوان دیگر فعالیت صورت گرفته در این مدت نام برد و اظهار داشت: کود دهی درختان موجود در بلوارها و بررسی لوله های شبکه آبیاری تحت فشار همراه با انجام رسوب زدایی و میخ کوبی جهت استحکام محل اسقرار آن ها از دیگر کارهای صورت گرفته در این مدت هستند.

۳۲هزار متر شست و شوی جداول و لایروبی
حسین عزیزخانی در پایان سخنان خود بخش هایی از مجموعه فعالیت های عمرانی و خدماتی منطقه در این مدت را تشریح کرد و افزود: در کنار بیست هزار متر شست و شوی جداول و دوازده هزار متر طول لایروبی، اقدامات دیگری همچون هفتصد متر مربع بلوک فرش در محدوده مسجد امیرالمومنین، یکصد متر طول کانیو گذاری در میدان آتش نشانی، جوشکاری حفاظ پل های عابر پیاده در هفت مورد، یکصد متر مربع زیرسازی جهت جدول گذاری و نصب ۳۰ تابلوی اسامی معابر در نقاط مختلف منطقه انجام گرفته است.

عزیزخانی از تامین بخش عمده ای از گل های کاشته شده در سطح منطقه از محل خزانه شهرداری به عنوان راهکاری موثر در کاهش هزینه ها یاد کرد و ادامه داد: در راستای  پاکسازی کانال دفع آب های سطحی در شمال منطقه، بیش از پنجاه سرویس بارگیری نخاله انجام گرفته و یکی از مراحل نظافت شهرک صنعتی کاوه نیز با حضور بیست نفر از پرسنل خدماتی شهرداری انجام شده است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.