امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گذری بر عملکرد منطقه دو / آذر و دیماه 1397 / تصویر

کاشت ۵هزار گل و درخت در منطقه دو
مدیر منطقه دو شهرداری نجف آباد گفت:  در هفته های اخیر بیش از دو هزار و هفتصد گل از انواع مختلف و حدود دو هزار و سیصد اصله درخت در نقاط مختلف منطقه کاشته شده که از این میزان بیشترین میزان مربوط به کاشت ۲هزار پیاز گل لاله و غرس نزدیک به دو هزار زرشک زینتی در پارک کوهستان بوده است.

بهمن قنبری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به کاشته شدن دویست اصله چنار در محور تفریحی بیشه و یکصد توت زینتی در خیابان۱۵خرداد بیان داشت: به منظور زیباسازی معابر اصلی و فرعی منطقه در ایام پایانی سال و هفته های منتهی به نوروز، نزدیک به هفتصد صندوق گل بنفشه در نقاطی مانند باغچه های بلوار شریعتی، فضای سبز تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی، فرهنگسرای خارون، پارک کوهستان و بوستان فرهیختگان کاشته شده است.
بازسازی و توسعه زیرساخت های آبیاری تحت فشار در پارک کوهستان و رفع خطر و جمع آوری پانزده اصله درخت سقوط کرده در جریان وزش بادهای شدید اخیر دیگر موردی بود که قنبری با بیان آن اعلام داشت: اجرای کانیو در خیابان قاهری، کنار گذر شریعتی، جدول گذاری کوچه فرهنگ، ترمیم سنگ های آبنمای چهار باغ، ترمیم کانال دفع آب های سطحی خیابان شریعتی و زیرسازی محله نوید از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

امـــــور شهـــــر :

رفع آبگرفتگی از نقاط مختلف منطقه
قنبری بخش دوم سخنان خود را به تشریح مجموعه اقدامات صورت گرفته در ماه های پایانی سال اختصاص داد و افزود: به دنبال بارندگی های اخیر، در چندین مورد تیم های مجهز منطقه به کمک نیروهای واحد امانی معاونت زیربنایی و حمل و نقل شهرداری، اقدام به رفع آبگرفتگی های گزارش شده کردند که از جمله آن ها می توان به حل مشکل در خیابان معرفت و کوی شفق با تعویض لوله اشاره کرد.

عمــــــــران :

رفع آبگرفتگی در کوی بصیرت خیابان منتظری شمالی و محدوده منازل کوی رضایی در محله بهارستان به کمک بیل مکانیکی و لودر دیگر موردی بود که قنبری با تشریح آن اضافه کرد:هرس گسترده درختان سطح منطقه در نقاط مختلف، اجرای چال کود به منظور تقویت فضای سبز موجود، پاشش مخلوط شن و نمک به منظور جلوگیری از یخ زدگی معابر، لایروبی تمامی جوی ها و پل های سطح منطقه و اجرای چندین مورد عملیات کانیو گذاری از دیگر اقدامات قابل ذکر در این مدت هستند.
مدیر منطقه دو شهرداری نجف آباد در بخش پایانی سخنان خود اجرای زیرسازی در خیابان های منتظری، جهاد، سالار و ۱۵خرداد شمالی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: کاشت چمن در بوستان نشاط، حذف شاخه های بیمار و آفت زده درختان، نظافت منظم معابر اصلی و فرعی طبق برنامه ریزی مشخص و ادامه عملیات عمرانی در پروژه بوستان زندگی از دیگر موارد قابل ذکر محسوب می شوند.

فضـــــای سبـــــز :


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.