امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
17 بهمن مامه 1397

دومین نشست صمیمی شهرداری با سران دفاترثبت اسناد و املاک نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،  دومین نشست صمیمی شهرداری با سران دفاترثبت اسناد و املاک نجف آباد برگزار گردید.
در این نشست شهردار نجف آباد با تقدیر از زحمات میهمانان و تعاملات ایشان با مدیریت شهری درخصوص مباحث عوارض و هزینه کرد آن در مباحث عمرانی هر منطقه صحبت کرد.


شهردار افزود  در راستای تقویت منابع درآمدی شهرداری نرم افزار ویژه اخذ عوارض خودرویی با حضور تمامی سردفترداران دفاتر اسناد رسمی شهر رونمایی شده که با گذشت یکسال از این امر  با استفاده از آن تمامی هزینه های پرداختی در این دفاتر به عنوان عوارض سالیانه خودرو، به حساب شهرداری واریز خواهد شد.
 وی از واریز نشدن بخشی از عوارض خودرویی پرداخت شده به حساب شهرداری به عنوان یک مشکل در سال های اخیر نام برد و گفت: تمامی عوارض پرداختی هر منطقه طی فرآیندی مشخص و شفاف در پروژه های عمرانی همان منطقه و جهت مصارفی مانند بهسازی معابر شهری هزینه می شود.
شهردار  با اشاره به رونق خوب فعالیت های عمرانی در نجف آباد با وجود رکود حاکم بر امور بسیاری از شهرداری های کشور اضافه کرد: با بهره گیری از همین منابع درآمدی به ظاهر کم، می توان کارهای بزرگ و چشمگیری را به ثمر نشاند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.