امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

سه تصادف مرگبار / حریق انبار ضایعات /حریق در مغازه

سه تصادف مرگبار

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد ، وقوع  سه حادثه همزمان  خودرویی ساعت 12:30 روز جمعه مورخ 26 بهمن ماه به سامانه 125 اطلاع داده شد  و آتش‌نشانان و گروه امداد و نجات  بلافاصله راهی محل حادثه شدند.
مهدی پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد درباره این حوادث گفت: این حوادث در کمربندی شمال نجف آباد، روبروی جاده نهضت آباد و انتهای خیابان فرخی _بلوار فجر واقع شده بودند.
وی افزود: آتش‌نشانان همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی و بکار گیری تجهیزات نجات و در موردی با برش دادن سقف خودرو، سرنشینان  را با رعایت اصول ایمنی از خودرو بیرون آورده و برای مداوا به امدادگران اورژانس سپردند.

فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: عوامل اورژانس با انجام معاینات اولیه بر روی مصدومین ، مرگ سرنشین یک خودرو را تائید کردند.
فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حوادث رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: در این حوادث شاهد قطع دست یکی از شش مصدوم حوادث بودیم که حال ایشان وخیم اعلام شده است به شهروندان توصیه نمود با بستن کمربند ایمنی و رعایت نکات راهنمایی و رانندگی ایمنی مسافرت و تردد خویش را افزایش دهند.

حریق انبار ضایعات

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.