امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار و بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه 27  بهمن ماه 1397 ،  مهندس مسعود منتظری نجف آبادی  شهردار نجف آباد میزبان فریدون الله یاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان  و معاون و مشاور آن مجموعه در دفتر خویش بود.
در این جلسه که مغزی قائم مقام شهردار، مهندس احمدی معاون شهرسازی ، یاری مدیر جذب و سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری ، فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری و تنی چند از مدیران دیگر شهری نیز حضور داشتند پیرامون بافت شهری نجف آباد،خانه های تاریخی بالفعل و بالقوه نجف آباد و ظرفیتها و پتانسیهای حوزه گردشگری بحث و تبادل نظر شد.

پس از جلسه نیز از خانه تاریخی مهرپرور(موزه مردم شناسی نجف آباد)، خانه تاریخی نوریان(مکتب خانه علوم خواجه نصیرالدین طوسی )، باغ موزه شهر، هفت برج خارون  که میزبان جشنواره صنایع دستی وهنرهای سنتی کشور افغانستان بود و ... بازدیدی بعمل آوردند.

در این جلسه و بازدید همچنین در خصوص مسائل و موارد تعاملی ، گردشگری، برنامه های نوروزی و ستاد نوروزی، ثبت بعضی از آداب و رسوم و غذاهای نجف آباد بحث و تبادل نظر شد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.