امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

150 تن سیب و 220 تن پرتغال سهمیه تنظیم بازار نجف آباد توزیع خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پس از برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار میوه شب عید نجف آباد، مقرر گردید 150 تن سیب و 220 تن پرتغال سهمیه تنظیم بازار نجف آباد براساس برنامه زمان بندی شده سازمان تعاون روستایی استان ارسال و  توزیع گردد.
این میوه ها با ناظر مشترک تعاون روستایی و اداره صنعت، معدن و تجارت به شهرستان منتقل و پس از بازگشایی پلمپ توزیع خواهد گردید و بازرسین تعزیرات حکومتی، اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف و جهاد کشاورزی  بر خالص فروشی وفروش به نرخ مصوب آن نظارت خواهند داشت.

مراکز توزیع شهرمیوه تنظیم بازار شهر نجف آباد :
    خیابان آیت شمالی (مجاهد)، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی
    انتهای خیابان منتظری شمالی، فرعی به سمت مدارس شاهد(خرم شرقی)
    بلوار شهید حججی _جنب فرهنگسرا و هفت برج خارون
    منطقه 4(یزدانشهر)_بلوار مطهری _جنب پارک شهید پورمحمدی
    منطقه 5(امیرآباد)_خیابان مفتح_جنب خیابان خرم_توانبخشی صدوقی
    منطقه سه (ویلاشهر)_ روبروی حسینیه ثامن الائمه
    آزادگان_جنب پارک نگین
    اتحادیه تعاون روستایی_کمربندی جنوبی
 و مراکز توزیع شهرستان نجف آباد : تعاونی روستایی دهق، شرکت تعاونی روستایی علویجه ، شرکت تعاونی روستایی اشن و فروشندگی تعاون روستایی روستای حسین آباد می باشند.
شایان ذکر است  شهروندان  می توانند با خرید میوه‌های دولتی از مراکز توزیع تنظیم بازار، 12 تا 17 درصد زیر قیمت بازار میوه تهیه کنند. ستاد تنظیم بازار تا هفته آخر اسفند، قیمت ها را اعلام می‌کند.
به دلیل کاهش تقاضا در هفته دوم فروردین، معمولاً قیمت میوه ارزان تر می‌شود لذا به شهروندان توصیه می شود  که به‌قدر رفع نیاز از مراکز توزیع تنظیم بازار که در چند روز آینده اعلام می‌شود، میوه شب عید را تهیه و مابقی را در هفته دوم فرودین خریداری کنید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.