امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استاندار اصفهان:

کسبه نجف‌آباد را به انصاف می‌شناسم

استاندار اصفهان با منصف خواندن کسبه نجف‌آباد گفت: سال‌های قبل بنده بیشتر خریدهای منزل را در این شهر انجام می‌دادم و از نزدیک با خلق‌ و خو و انصاف بازاریان نجف‌آباد آشنا هستم، تخلفات هم در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان بسیار کمتر است.

کسبه نجف‌آباد را به انصاف می‌شناسم

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، بعدازظهر امروز آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ترافیکی شهرداری نجف‌آباد با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان، حجت‌الله غلامی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری،  امام‌جمعه، فرماندار، شهردار نجف‌آباد و خانواده معزز شهدا در جوار مزار شهدای این شهر برگزار شد.

عباس رضایی در حاشیه این افتتاحیه‌ها اظهارداشت: معتقدیم که نجف‌آباد شهر ویژه است، زیرا کجای کشور می‌توان شهری پیدا کرد که شهدایی چون کاظمی، آیت و منتظری داشته باشد یا کدام شهر را سراغ دارید که این‌گونه همبستگی و همدلی بین مسؤولان و مدیران آن باشد، پس به‌حق نجف‌آباد ویژه است.

استاندار اصفهان با منصف خواندن کسبه نجف‌آباد  افزود: سال‌های قبل بنده بیشتر خریدهای منزل را در این شهر انجام می‌دادم و از نزدیک با خلق‌ و خو و انصاف بازاریان نجف‌آباد آشنا هستم، تخلفات هم در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: امروز جنگ است و محدودیت‌ها زیاد، تحریم و استکبار جهانی سخت در حال برنامه‌ریزی برای اقتصاد کشور ما هستند و قسم می‌خورم که شرایط امروز بسیار سخت است، تحریم‌ها از مرز کشور به کشور گذشته و به شرکت‌ به‌ شرکت رسیده و ما از مردم انتظار داریم با صبر و استقامت، و از مسؤولان که با درایت خود باعث شوند در این امتحان الهی سربلند  شویم.

به گزارش فارس گام دهم پروژه‌های عمرانی، خدماتی،فرهنگی و ترافیکی شهرداری نجف‌آباد در سال 97 بااعتباری بالغ‌بر 270 میلیارد ریال انجام شد که از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به بهسازی و نوسازی بازار نجف‌آباد، محور گردشگری بوستان زندگی (بیشه)، بلوار شهدا حدفاصل خیابان آیت تا بوستان زندگی ( بیشه)، بلوار جانبازان، میدان  نجف اشرف (ورودی غرب شهر) و اجرای آسفالت به مساحت 28000 مترمربع اشاره کرد.

 

 

 

لینک خبر :  https://www.farsnews.com/isfahan/news/


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.