امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

بهره برداری 20 طرح عمرانی شهرداری نجف آباد آغاز شد

اصفهان- ایرنا- بهره برداری 20 طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی و گردشگری نجف آباد روز یکشنبه با حضور استاندار اصفهان و با صرف بیش از 272 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

اصفهان- ایرنا- بهره برداری 20 طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی و گردشگری نجف آباد روز یکشنبه با حضور استاندار اصفهان و با صرف بیش از 272 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، ‌علاوه بر این طرح ها، کلنگ سه طرح فازدوم بلوار شهدا، فاز دوم بیشه و بخش دوم بازار و مرمت و بهسازی باغ ملی به زمین زده شد.
عباس رضایی استاندار اصفهان و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای شهر نجف‌آباد و ادای احترام به مقام شهدان طرح های عمرانی،خدماتی، گردشگری و فرهنگی شهرداری نجف آباد افتتاح کرد.
مهم‌ترین این طرح ها بهسازی و نکوسازی بازار ، احداث فاز اول محور گردشگری بوستان زندگی، بلوار شهدا، بلوار جانبازان، فاز اول پروژه میدان نجف اشرف، آسفالت معابر، سرویس های بهداشتی یارک لاله و نگین و سامان دهی قنات شیربچه به طول 600 متر، اصلاح هندسی تهیه و اجرای تابلو علائم ترافیکی ، تکمیل سامانه نظارت تصویری، پیاده ‌روسازی مناطق پنجگانه شهرداری نجف آباد است.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز یکشنبه در آیین بهره برداری 20 طرح عمرانی شهرداری نجف آباد افزود: امروز در شرایط سختی قرار گرفته ایم و محدویتهای زیادی داریم و سخت ترین روزها را میگذرانیم.
وی با بیان این که امروز سخت ترین شرایط را داریم و هیچ زمان حتی دوران جنگ به این سختی نبود، تصریح کرد: تحریم های ظالمانه استکبار بسیار ظالمانه و گسترده و کمرشکن است که امیدداریم به لطف خدا از این شرایط بخوبی عبور کنیم.
استاندار اصفهان با اشاره به ویژگی های نجف آباد، اضافه کرد : این شهرستان با داشتن شهیدانی چون محمد منتظری - آیت - کاظمی - حججی و بیش از 2 هزار و 500 شهید دارای مردمی مومن و مسئولانی همدل و هماهنگ شایسته ویژه بودن هست ما هم تلاش می کنیم حق شهرستان ویژه نجف آباد را برآورده کنیم. 
فرماندار نجف آباد در این آیین گفت : مردم مومن و متدین این شهرستان در همه زمینه ها بخصوص درجنگ ایثار و شهادت صنعت سازندگی همیاری و انجام کارهای خیر همیشه پیشقدم بوده است.
مجتبی راعی ادامه داد : باید در خدمات رسانی و احداث طرح های عمرانی همه مردم و مناطق را در نظر بگیریم.
در ادامه، شهردار نجف آباد گفت: شهرداری نجف آباد با همکاری شورای شهر و نیروهای زحمتکش این نهاد شبانه روز برای آبادانی و زیبایی مناطق مختلف شهرداری تلاش می کنند.
مسعود منتظری اظهارداشت: شهرداری در پنج سال گذشته تاکنون بیش از 170 طرح در مناطق پنجگانه با اعتباری بالغ بر پنج هزار و 850 میلیارد ریال اجرا و به بهربرداری رسانده است.
حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در این آیین گفت: افتتاح فعالیت‌ های عمرانی که امروز در شهر شاهد بودیم، نتیجه همدلی و وحدت میان مسؤولان است و مدیریت خوب اجرایی در سایه مدیریت کلان استان شکل گرفته است.
به گفته وی فرمانداری این شهرستان چند سالی است فرمانداری ویژه شده اما اعتبارات آن ویژه نشده که ما از استاندار محبوب استان درخواست داریم به شهرستان نجف آباد که فرمانداری ویژه شده ویژه توجه کنند.
باحضور استاندار اصفهان در آخرین روز های کاری سال 20 طرح عمرانی ، فرهنگی ، خدماتی وگردشگری شهرداری نجف آباد با بالغ بر 272 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
عباس رضایی استاندار اصفهان و هیات همرا با حضور در گلزار شهدای شهر نجف‌آباد و ادای احترام به مقام شهدا طرحهای عمرانی ،خدماتی، گردشگری و فرهنگی شهرداری نجف آباد را افتتاح کرد.
از مهم ‌ترین این طرحها بهسازی و نکوسازی بازار نجف آباد، احداث فاز اول محور گردشگری بوستان زندگی(بیشه) با 17 هزار متر مربع، بلوار شهدا جانبازان ، فاز اول طرح میدان نجف اشرف، آسفالت معابر، سرویس های بهداشتی یارک لاله و نگین و سامان دهی قنات شیربچه ، اصلاح هندسی تهیه و اجرای تابلو علائم ترافیکی ، تکمیل سامانه نظارت تصویری ، پیاده‌روسازی مناسب پنجگانه است.
شهرستان نجف آباد با 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

لینک خبر : http://www.irna.ir/esfahan/fa/News/83246894


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.