امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،

با حضور استاندار اصفهان، پروژه های خدماتی، عمرانی، فرهنگی و ترافیکی نجف آباد افتتاح شد

آیین افتتاح و گلنگ زنی پروژه های خدماتی، عمرانی، فرهنگی و ترافیکی نجف آباد با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال، با حضور دکتر عباس رضایی برگزار گردید.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در آیین افتتاح پروژه های خدماتی، عمرانی، فرهنگی و ترافیکی نجف آباد اظهارداشت: شهرستان نجف آباد با داشتن شهیدانی چون محمد منتظری، کاظمی، حججی وبیش از ۲۵۰۰ شهید و مردمانی مومن و با انصاف و مسئولینی همدل وهماهنگ شایسته ویژه بودن هست ما هم تلاش میکنیم حق شهرستان ویژه نجف آباد ادا نماییم.
استاندار اصفهان با اشاره به شرایط سخت کشور، اظهارداشت: امروز در جنگ اقتصادی دشمنان و استکبار علیه جمهوری اسلامی قرار داریم و تحریم های ظالمانه محدودیت ها، شرایط سختی را ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه شرایط حتی در دوران جنگ هم به این سختی نبود، اظهارداشت: رئیس محترم جمهور و مسئولین در تلاش هستند که با امید و همدلی مشکلات را برطرف نمایند.
رضایی اضافه کرد: باهمراهی، همدلی و تلاش ومدیریت مسئولین نظام و مردم صبور همیشه درصحنه وحامی قطعا از این شرایط حساس وسخت عبور خواهیم کرد.
شایان ذکر است دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهرنجف‌آباد به مقام شامخ ۲۵۰۰ شهید والامقام این شهرستان ادای احترام نمود.

همچنین در ادامه این سفر باحضور استاندار اصفهان ۲۰ پروژه عمرانی و فرهنگی، خدماتی، گردشگری و ترافیکی شهرداری نجف آباد با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
از مهم‌ترین این پروژه‌ها بهسازی ونکو سازی بازار نجف آبادبا مساحتی حدود ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع ، احداث فاز اول محور گردشگری بوستان زندگی (بیشه ) باسطح عملیاتی ۱۷ هزار متر مربع، بلوار شهدا به طول ۱۱۵۰ متر ،بلوار جانبازان به طول ۲۵۰۰ متر ، فاز اول پروژه میدان نجف اشرف (ورودی غرب نجف آباد ) آسفالت معابر، سامان دهی قنات شیربچه به طول ۶۰۰ متر ،اصلاح هندسی تهیه واجرای تابلو علائم ترافیکی ،تکمیل سامانه نظارت تصویری ، پیاده‌روسازی مناسب پنجگانه بود.

لینک خبر :  http://ostan-es.ir/


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.