امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام نوروزی فرماندار

هو الرب الربیع

با عرض سلام و تحیت فراوان حضور هموطنان و همشهریان عزیز و شریف.
بازهم موسم فروردین  رسید  و  نسیم باد بهاری  فرا رسیدن  موسمی جدید را نوید می دهد. سال گذشته با همه ی فراز و فرود هایش پایان پذیرفت  و برای شما گرامیان با قلبی مالامال از محبت و صمیمیت فصل جدیدی را در پیشرو گسترانید. بهار، سرچشه رستاخیز طبیعت و جلوگاه راز آفرینش با انوار الهیش خود نمایی می کند.

ظهور و بروز نوبهار تجلی جلال و کمال الهی در عرصه ی گستردۀ گیتی است. نوروز از جمله مولفه های بی بدیل  فرهنگ  غرور آفرین و سترگ  ایرانیان است که  در عمق تاریخ مدنیت بشری جاری و ساری بوده و هماره اندیشمندی و  دوراندیشی  قدمای نجیب  و اصیل این مرز و بوم متدین و با همیت را  در پیشگاه جهانیان گواه بوده و نوید بخش آینده ای مملو از سرافرازی است.

جشن نوروز میعادگاه تجمیع خرد و فرهنگ اخلاف با اسلاف و پیوند سنت با مدرنیته  است. نوروز  تداعی گر معاد و متحول سازوجدان بشری  است تا عیب از خود بزداید و در طلب فصلی نو ساز زندگی را به دور از اغراض ، کینه و در پرتو همدلی و وحدت کوک نماید .همواره  معتقدیم از عهد کهن تا به این سو  نوروز در نزد مردمان سخت کوش و با غیرت این سرزمین تصویر ساز دوستی، صفا، صمیمیت و صبوری است.
اینک، در سر آغاز سال جدید 1398 شمسی بر خود واجب می دانم به عنوان خادم شما بزرگواران  و به رسم ادب و احترام به آستان یکا یک  شماعزیزان، تولد دوبارۀ طبیعت و خجسته عید نوروز باستانی  که نیکو یادگار نیاکان و پیام آور دوستی و سفیر عشق و محبت است را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از سلامتی، سعادت، سرافرازی و سربلندی را از درگاه حضرت دوست برای شما و عزیزانتان مسئلت نمایم.
بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد.
لبانتان پر خنده، قلب هایتان از مهر آکنده، دولتتان پاینده و نوروز شما  فرخنده  باد.

مجتبی راعی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.